| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA OBJAV V ZADNJIH 5 LETIH V REVIJI JOURNAL OF CONSUMER RESEARCH
Avtorji:Vrbanec, Nina (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Vrbanec_Nina_2010.pdf (1,66 MB)
MD5: 372D5273A56C85639F51B15609D96FC3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Revija Journal of consumer Research je ena najstarejših revij, ki združuje psihologijo in vedenje uporabnikov na trgu. Članki v reviji so namenjeni proučevanju odjemalcev ter kako oni dojemajo, sprejemajo in se vedejo na trgu. Prva revija je izšla leta 1974, v kateri je objavil svoj članek tudi eden prvih strokovnjakov na področju psihologije v marketingu, George Katona. V diplomski nalogi smo se pri analizi revije omejili na zadnjih pet let. Revija je izšla od junija 2004 do marca 2007 štirikrat na leto, in od 2007 leta do 2009 šestkrat, kar pomeni, da smo analizirali 24 revij. Bibliometrija je raziskovanje kvantitativnih vidikov produkcije in diseminacije uporabe zapisanih informacij. Z bibliometrijo pridobimo podatke o avtorjih na področju, ki ga raziskujemo. Prav tako pa dobimo vpogled o razvoju tem na tem področju, kar pomeni tudi razvoj določene znanosti. Članke smo analizirali glede števila člankov v eni izdaji, dolžine člankov, števila člankov z grafi. Prav tako smo naredili analizo avtorjev po spolu, ter na koncu analizirali prvi objavljen članek v prvem izvodu revije Journal of Consumer Research.
Ključne besede:Journal of Consumer Research, George Katona, bibliometrija, analiza člankov, število avtorjev v reviji Journal of Consumer research, University of Pennsylvaniy, Chernev Aleksander, psihologija in vedenje porabnikov
Leto izida:2010
Založnik:[N. Vrbanec]
Izvor:Maribor
UDK:658.8
COBISS_ID:10549020 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OASYRTME
Število ogledov:1726
Število prenosov:148
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF ARTICLES IN JOURNAL OF CONSUMER RESEARCH IN LAST FIVE YEARS
Opis:The Journal of Consumer Research is one of the oldest magazines, which combines psychology and marketing. Articles in journal aims at studying consumers and how they perceive, accept and behave in the market. The first magazine was published in 1974, where George Katona published his article about Psychology and Consumer Economics. George Katona was one of the first experts, who were researching field of influence of psychology in marketing. In our research we were limited on analysis of magazine over the past five years. From June 2004 to March 2007 journals were published four times a year, and from June 2007 to 2009 it was publishe six time per year. Therefore we analyzed 24 articles. Bibliometric explore quantitative aspects of the production and dissemination of written information. Bibliometrics is collecting data about the authors in the field we want to analyze. It also provides an insight on the development in this area, which also means the development of a particular science. The articles were analyzed regarding the number of articles in one issue, the length of articles, the number of articles with graphs. We also did an analysis of authors by gender. We also analyzed first article published in the first copy of the Journal of Consumer Research.
Ključne besede:Journal of Consumer Research, George Katona, bibliometrics, analysis of articles, number of authors in Journal of Consumer Research, University of Pennsylvania, Chernev Aleksander, psychology and consumer behaviour


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici