| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:OCENJEVANJE EKONOMIČNOSTI RAZLIČNIH IZVEDB OKEN NA STANOVANJSKIH OBJEKTIH Z VREDNOSTNO ANALIZO
Avtorji:Markež, Jasmina (Avtor)
Pšunder, Mirko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Selinšek, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Markez_Jasmina_2010.pdf (1,08 MB)
MD5: 30D4D5DE55C87012FFE8E0767842744C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Okno je sestavni del fasadnih površin, zato je pomembno, da se odločamo za kakovostna okna. V diplomskem delu je v prvem delu predstavljena vrednostna analiza, ki jo tim izvaja v petih fazah. Omenjene faze izvedb oken (PVC, les, les-ALU) vključujejo osnovne lastnosti oken, primerjave izbranih lastnosti in stroške. Na podlagi opravljene analize lahko ugotovimo katera izvedba je najprimernejša. Na koncu so podane osnovne značilnosti marketinškega komuniciranja ter predstavljeni instrumenti, kateri se najpogosteje pojavljajo v procesu prodaje oken.
Ključne besede:vrednostna analiza, lesena okna, PVC okna, les-ALU okna, marketinško komuniciranje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, oglaševanje neposredni marketing
Leto izida:2010
Založnik:[J. Markež]
Izvor:Maribor
UDK:692.82:657.478(043.2)
COBISS_ID:14908182 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2TRDYHBS
Število ogledov:2005
Število prenosov:187
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EVALUATING ECONOMY OF DIFFERENT TYPES OF WINDOWS IN RESIDENTIAL BUILDINGS WITH VALUE ANALYSIS
Opis:Windows are an integral part of facade surfaces and that is the reason why it is important for us to choose quality windows. The first part of graduate work presents value analysis which is conducted in five phases by a team. These phases of window performances (PVC, wood, wood-aluminium) are including basic features of windows, a comparison of selected characteristics and costs. Based on performed analysis we could decide which option is more suitable for our home. In the end, there are given features of marketing communication and an instrument of marketing communication which is most frequent in the sales process windows.
Ključne besede:value analysis, PVC windows, wood windows, wood-aluminium windows, marketing communication personal selling, sales promotion, advertising, direct marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici