Naslov: | ZAZNAVA IN PRIKAZ VIDNIH PLOSKEV NA GPU |
---|
Avtorji: | ID Žlaus, Danijel (Avtor) ID Žalik, Borut (Mentor) Več o mentorju...  ID Klajnšek, Gregor (Komentor) |
Datoteke: | UNI_Zlaus_Danijel_2010.pdf (1,99 MB) MD5: 69464C0F587DA7A549A89C39EE42158D PID: 20.500.12556/dkum/f4dbc8ff-d7d0-4412-bf79-93ccd420743d
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | V diplomskem delu opišemo algoritem, namenjen zaznavanju vidnih ploskev. Algoritem določi, katere ploskve v sceni so vidne iz izbranega gledišča, pri tem pa učinkovito izrablja grafično procesno enoto (GPE). Za dodatno pospešitev smo uporabili tudi druge, znane, pohitritvene metode, kot sta odstranjevanje objektov, ki ležijo izven vidnega prostora ter hierarhična delitev prostora. S kombiniranjem teh metod smo dobili učinkovito rešitev, ki določi množico vidnih ploskev v realnem času tudi v primeru relativno kompleksne scene. |
---|
Ključne besede: | računalniška geometrija, zaznavanje vidnosti, GPE, delitev prostora, osmiško drevo |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [D. Žlaus] |
---|
Leto izida: | 2010 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-16134  |
---|
UDK: | 004.94(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 14821398  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:ZKRXO6DQ |
---|
Datum objave v DKUM: | 20.12.2010 |
---|
Število ogledov: | 2560 |
---|
Število prenosov: | 166 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |