| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZAZNAVA IN PRIKAZ VIDNIH PLOSKEV NA GPU
Avtorji:ID Žlaus, Danijel (Avtor)
ID Žalik, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Klajnšek, Gregor (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Zlaus_Danijel_2010.pdf (1,99 MB)
MD5: 69464C0F587DA7A549A89C39EE42158D
PID: 20.500.12556/dkum/f4dbc8ff-d7d0-4412-bf79-93ccd420743d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu opišemo algoritem, namenjen zaznavanju vidnih ploskev. Algoritem določi, katere ploskve v sceni so vidne iz izbranega gledišča, pri tem pa učinkovito izrablja grafično procesno enoto (GPE). Za dodatno pospešitev smo uporabili tudi druge, znane, pohitritvene metode, kot sta odstranjevanje objektov, ki ležijo izven vidnega prostora ter hierarhična delitev prostora. S kombiniranjem teh metod smo dobili učinkovito rešitev, ki določi množico vidnih ploskev v realnem času tudi v primeru relativno kompleksne scene.
Ključne besede:računalniška geometrija, zaznavanje vidnosti, GPE, delitev prostora, osmiško drevo
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Žlaus]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-16134 Novo okno
UDK:004.94(043.2)
COBISS.SI-ID:14821398 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZKRXO6DQ
Datum objave v DKUM:20.12.2010
Število ogledov:2458
Število prenosov:159
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DETECTION AND VISUALIZATION OF VISUAL SURFACES ON GPU
Opis:In this diploma thesis we present an algorithm for visible surface detection. The algorithm identifies which surfaces are visible from a viewpoint with the utilization of the graphics processing unit (GPU). In order to maximize the efficiency of the algorithm we use other common speed-up techniques like frustum culling and hierarchical space subdivision. Using a combination of these techniques, an efficient GPU based solution has been obtained. It is able to analyse fairly complex scenes in real time.
Ključne besede:computational geometry, visibility detection, GPU, spatial subdivision, octree


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici