| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V WELLNESSU ORHIDELIA
Avtorji:Ošlak, Maja (Avtor)
Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Oslak_Maja_2010.pdf (1013,03 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Wellness Orhidelia je nov svet termalnih užitkov in najprestižnejši del Term Olimia, kjer boste med popolnim razvajanjem vašega telesa in duha doživeli prebujenje ljubezni. Wellness Orhidelia ponuja storitve, ki so v vse hitrejšem in stresnem življenju postale zelo pomembne. Ravno iz teh razlogov smo se odločili za raziskavo, v kateri smo se osredotočili na zadovoljstvo odjemalcev. V teoretičnem delu smo povzeli spoznanja slovenskih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu smo postavili hipoteze, izbrali ustrezno metodologijo in izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili trenutno stanje zadovoljstva odjemalcev v Wellnessu Orhidelia. Ugotovili smo, da so odjemalci v splošnem zelo zadovoljni vendar pri posameznih vprašanjih prihaja do odstopanj od pričakovanj zato tudi vse postavljene hipoteze niso bile potrjene. Zaradi vse večje zahtevnosti odjemalcev in vse večjih pričakovanj in konkurence na trgu bodo zaposleni morali izboljšati, kar odjemalcem povzroča nezadovoljstvo, da se bodo le ti vračali in postali zvesti odjemalci. Pomembno je, da podjetje prisluhne svojim odjemalcem, njihovim pričakovanjem, predlogom in pritožbam, saj bodo le tako lahko oblikovali ponudbo, ki bo konkurenčna na trgu in bo zadovoljevala potrebe. Zelo pomembno je, da ponudba Wellessa Orhidelia ustreza pričakovanjem njihovih odjemalcev.
Ključne besede:Odjemalec, zadovoljstvo, storitev, stopnje zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, metode merjenja, anketni vprašalnik, Wellness Orhidelia.
Leto izida:2010
Založnik:[M. Ošlak]
Izvor:Maribor
UDK:658.8
COBISS_ID:10543644 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FAPRWIEP
Število ogledov:2041
Število prenosov:291
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CUSTOMER SATISFACTION IN WELLNESS ORHIDELIA
Opis:Wellness Orhidelia is a new world of thermal delights and the most luxurious part of Terme Olimia where you, meanwhile totally spoiling your body and soul, experience the awakening of love. Wellness Orhidelia offers services which have, in fast and stressful life, became of great importance. Above all, we have decided for this research in which we focused on consumer satisfaction. In the theoretical part we summarized cognitions of Slovene and foreign authors from the field of consumer satisfaction. In the empirical part the hypotheses were set, appropriate methodology was chosen and the research was carried out. By means of the research we discovered momentary consumer satisfaction in Wellness Orhidelia. What we found out was that consumers are very satisfied in general, however at some questions the answers deviate from expected, so in this respect not all hypotheses were confirmed. Because consumers are getting more and more demanding, expectations keep growing and even competition on the market, employed will have to improve the things consumers are dissatisfied with in order to keep them coming back and becoming faithful consumers. What is important is that the company listens to its consumers, their expectations, proposals and complaints as only in this way they will be able to form the competitive offer on the market which will satisfy needs. It is of great importance that the offer of Wellness Orhidelia suits their consumer’s expectations.
Ključne besede:Consumer, satisfaction, service, level of satisfaction, consumer’s expectations, measurement of satisfaction, measuring methods, question survey, Wellness Orhidelia.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici