| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA REZULTATOV ANKET POTROŠNIKOVEGA NAKUPA EKOLOŠKEGA PRAŠIČJEGA MESA
Avtorji:Sušec, Suzana (Avtor)
ŠKORJANC, DEJAN (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Susec_Suzana_2010.pdf (901,92 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:V letu 2008 smo na slovenskem Štajerskem opravili raziskavo o potrošnikovem vedenju pri odločanju za nakup mesa ekološko rejenih prašičev in kaj vpliva na njihovo osebno odločitev. Odločili smo se za najbolj temeljito obliko anketiranja, to je individualno (osebno) anketiranje, saj zagotavlja najboljšo komunikacijo med anketirancem in anketarjem. Uporabili smo vzorec 100 naključno izbranih potrošnikov. Vsakemu anketirancu smo pojasnili, kakšen je namen anketnega vprašalnika in mu zagotovili anonimnost. Anketni vprašalnik je bil razdeljen na dva sklopa vprašanj, prvi sklop vprašanj se je nanašal na uživanje mesa, drugi pa na demografske spremenljivke, kot so spol, starostna struktura, izobrazbena raven, število članov gospodinjstva ter ocena življenjskega standarda. Ugotovljeno je bilo, da slaba polovica anketiranih ne uživa ekološko pridelane hrane. Tisti, ki uživajo tovrstno hrano, pa posegajo po njej zelo redko. Kar 81 % anketiranih še ni poskusilo mesa ekološko rejenih prašičev. Pri 18 % vprašanih, ki pa so zaužili to meso, jih večina opazi razliko med mesom prašiča iz intenzivne in ekološke reje. Raziskavo smo izvedli v obliki anketnih vprašalnikov.
Ključne besede:potrošnikovo vedenje, ekološko prašičje meso, anketni vprašalnik, individualno anketiranje, demografske spremenljivke
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UZOACO0A
Število ogledov:2032
Število prenosov:258
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FKBV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the survey results of consumer purchase of organic pig meat
Opis:In Štajerska region we conducted a study during 2008 that looked at consumer behaviour and influences involved on the decision to buy organically raised pigs. We opted for the most thorough survey form, which is an individual (personal) survey; it provides the best communication between interviewee and interviewer. We used a sample of 100 randomly selected consumers. We explain the purpose of the survey to each subject and assured them anonymity. The survey was divided into two sets of questions; the first set of questions was concerned with the consumption of meat; the other set of questions was about demographic variables such as gender, age structure, educational level, number of household members, and assessment of living standards. It was found that less than half subjects do not consume organic food. As for those who consume this kind of food, they do it rarely. 81% of subjects have not even tried meat from organically raised pigs. As for 18% of subjects who have eaten organic meat, most of them noticed the difference between the meat from farmed pigs and organically raised pigs. The research was conducted in a questionnaires form.
Ključne besede:consumer behaviour, organic pig meat, questionnaire, personal survey, demographic variables


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici