| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MERJENJE STALIŠČ
Avtorji:ID Forte, Mateja (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Forte_Mateja_2010.pdf (1,18 MB)
MD5: B9B5A1733E4C993D72BCFA63DC73E1DE
PID: 20.500.12556/dkum/55c713b2-fa1e-4db0-9dc3-58be258e6aef
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V podjetjih se pogosto odločajo za merjenje stališč, saj se z rezultati zbližajo z odjemalci, z njihovimi navadami in obnašanjem. Ali nam je všeč določen izdelek, oglas, oziroma organizacija, gre za vprašanja o naših stališčih. Stališča niso dedna in se jih ne moremo naučiti. Raziskovanje stališč je zato pogosto uporabljeno za ugotavljanje ali bodo odjemalci sprejeli nov izdelek, storitev ali blagovno znamko. Diplomsko delo govori o odjemalčevih navadah, blagovni znamki in o merjenju stališč. Sestavljeno je iz dveh delov — teoretičnega in praktičnega. V prvem delu sem si zastavila cilje, da pojasnim definicijo blagovne znamke, stališč, prikaz pomena stališč, spoznati komponente stališč, opredeliti način oblikovanja stališč, predstaviti večatributni model merjenja stališč, pojasniti spreminjanje stališč in prikazati raziskovalne metode in tehnike za merjenje stališč. S pomočjo strokovne literature sem spoznala podrobnosti o tem področju, kar mi je bilo v pomoč pri izvedbi praktičnega dela, v katerem sem prikazala anketni vprašalnik in rezultat raziskave, ki temeljijo na priložnostnem vzorcu 30 izbranih žensk, ter empirično izmerila stališča do parfuma Christina Aguilera.
Ključne besede:odjemalčeve navade, blagovna znamka, merjenje stališč
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Forte]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-15981 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:10534428 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZONY0ILA
Datum objave v DKUM:25.01.2011
Število ogledov:3681
Število prenosov:1012
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ATTITUDES MEASURING
Opis:The companies often decide to measure the attitudes, since the results can bring them closer to customer’s habits and behavior. Whenever someone asks us whether we like a product, advertisement, or an organization, we are asked about our attitudes. Attitudes are not inherited and can not be learned. Attitude research is therefore often used to determine whether customers will adopt a new product, service or brand. This research explores the customer habits, brands, and attitude measurement. It consists of two parts - theoretical and empirical. In the first part the main goal was to present the definition of the brand, attitudes and their relevance, components of attitude and attitude formation, multi-attribute attitude model, attitude change and research methods and techniques for attitude measurement. Literature review helped me at the empirical part where I present a developed questionnaire and main results of a survey in which I measured attitudes towards Christina Aguilera brand. The research is based on a sample of 30 selected women.
Ključne besede:consumer behavior, brand, attitude measurement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici