| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:LUTKA KOT MOTIVACIJSKO SREDSTVO ZA RAZVOJ VERBALNE IN NEVERBALNE KOMUNIKACIJE
Avtorji:ID Budja, Jerneja (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Budja_Jerneja_2010.pdf (5,22 MB)
MD5: 962C19056CAE11C4B3D6B3AF6ACB7422
PID: 20.500.12556/dkum/4379ef4f-8d0a-4ef5-945e-85d3b8d29722
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomske naloge sta na podlagi strokovne literature opredeljena lutka in njen pomen za predšolskega otroka. V nadaljevanju so podrobno predstavljeni razvoj in načini razvijanja komunikacije z lutko v vrtcu. Namen praktičnega dela je bil, preko različnih načinov komunikacije z lutko, razviti verbalno in neverbalno komunikacijo, s tem pa priti do končne izvedbe lutkovne predstave Sonce gre na potep. Predstavljene so tako priprave za izvajanje lutkovne dejavnosti, z natančno zastavljenimi cilji, potekom dela, kakor tudi evalvacija. Dodan je slikovni material, ki je nastal ob izvajanju dejavnosti v vrtcu Križevci pri Ljutomeru, v starostni skupini 4-6 let. V projekt je bila v vključena tudi mlajša skupina otrok, in sicer 2-3 let. Projekt je zajemal deset priprav, v katere so bila vključena vsa vzgojna področja iz Kurikuloma. Čas priprave lutkovne predstave je zajemal dva tedna. Otroci so zavzeto in z zanimanjem sodelovali prav v vseh vodenih dejavnostih, ki smo jih pripravili. Pri tem smo jih vzpodbujali, upoštevali njihove interese, sposobnosti, jih usmerjali ter pomagali pri uresničitvi njihovih idej, predlogov, želja. S projektom smo dosegli svoj namen ter na podlagi različnih načinov komunikacije z lutko razvili verbalno in neverbalno komunikacijo v skupini predšolskih otrok. Otrokom smo ponudili prijetno izkušnjo ob igri z lutko, ki kot motivacijsko sredstvo pripomore k izvajanju vzgojnega dela.
Ključne besede:Predšolska vzgoja, otrok, lutka, načini razvijanja komunikacije, razvoj komunikacije z lutko, projekt, lutkovna dramatizacija, medpredmetne povezave
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Budja]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-15963 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:17939464 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0RUUYFX2
Datum objave v DKUM:25.10.2010
Število ogledov:4251
Število prenosov:780
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PUPPET AS MOTIVATIONAL TOOL FOR THE DEVELOPMENT OF VERBAL AND NON-VERBAL COMMUNICATION
Opis:In the theoretic part of my thesis the puppet and its significance for the pre-school child is determined on the basis of professional literature. What follows is a detailed presentation of the development and the ways of developing communication by using the puppet in the kindergarten. The practical part was aimed at developing verbal and non-verbal communication through different ways of communicating with the puppet and as a result having the final performance of the puppet show called Sonce gre na potep (the Sun goes for a stroll). Both the lesson plans for working with the puppet, with precisely set goals and the course of work as well as the evaluation are presented. Enclosed is photographic material that came into existence when these activities were going on in the kindergarten Križevci pri Ljutomeru in the age group 4-6. Another younger group of children aged 2-3 was included in the project as well. The project comprised ten lesson plans which included all educational areas of the curriculum. The preparation of the puppet show took two weeks. The children were really attentive and they took part in all activities which we prepared for them with great interest. We encouraged them, we considered their interests and abilities and directed and helped them realise their ideas, suggestions and desires. The project reached its purpose and on the grounds of different ways of communication with the puppet, we developed verbal and non-verbal communication in the group of pre-school children. The children were given an enjoyable experience while playing with the puppet, which as a motivational means contributes to the implementation of the educational work.
Ključne besede:Pre-school education, child, puppet, ways of developing communication, the development of the communication with the puppet, project, puppet dramatization, cross curricular links


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici