SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V JAVNEM SEKTORJU
Avtorji:Grebenc, Matjaž (Avtor)
Heričko, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Grebenc_Matjaz_2010.pdf (1,47 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi smo podrobno predstavili upravljanje odnosov s strankami v javnem sektorju. Prvotno smo na splošno predstavili CRM sistem ter metrike za merjenje uspešnosti upravljanja odnosov s strankami. Nato smo se osredotočili na upravljanje odnosov s strankami v zdravstvu, kjer smo dodali tudi primer iz tujine. Kot zaključek pa smo naredili še primerjavo podobnosti in razlik upravljanja odnosov s strankami v zasebnem in javnem sektorju.
Ključne besede:Upravljanje odnosov s strankami, informacijski sistem, metrike uspešnosti CRM, eZdravje.
Leto izida:2010
Založnik:[M. Grebenc]
Izvor:Maribor
UDK:[659.2:004]:61(043.2)
COBISS_ID:14623254 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1450
Število prenosov:198
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN PUBLIC SECTOR
Opis:In this diploma work, we have presented customer relationship management in public sector in detail. First, we gave a general presentation of the CRM system and the metrics for measuring customer relationship management performance. Then we focused on customer relationship management in healthcare, where we also added an example from abroad. As a conclusion, we compared differences and similarities between customer relationship management in private and in public sectors.
Ključne besede:Customer relationship management, Information System, Performance metrics, eHealth.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici