| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA KONKURENČNEGA POLOŽAJA KOVAČNICE UNIOR NA IZBRANIH TRGIH EU
Avtorji:Zemljak, Marko (Avtor)
Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zemljak_Marko_2010.pdf (1,32 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu je prikazana podrobna strateška analiza konkurenčnega položaja kovačnice Unior na izbranih trgih EU. Na začetku sta predstavljeni analiza notranjega in zunanjega okolja podjetja ter primerjava s konkurenco. Prikazana je podrobna strateška analiza konkurenčnega položaja kovaškega podjetja Unior, pri čemer so ugotovljene prednosti in slabosti omenjenega podjetja v primerjavi z drugimi kovačnicami na izbranih trgih EU ter tudi njegove priložnosti in nevarnosti. Podana je ocena, da morajo vse prihodnje strateške odločitve podjetja temeljiti na relevantnih tržnih analizah in informacijah, saj je mogoče samo tako zagotoviti določeno stopnjo konkurenčne prednosti.
Ključne besede:konkurenčnost, benchmarking, analiza SWOT, konkurenca
Leto izida:2010
Založnik:[M. Zemljak]
Izvor:Maribor
UDK:339.13
COBISS_ID:10396956 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZSLRDVMZ
Število ogledov:2042
Število prenosov:255
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPETITIVE POSITION ANALYSIS OF FORGING COMPANY UNIOR AT CHOSEN EU MARKETS
Opis:In der Diplomarbeit wird genaue strategische Analyse der konkurrenzfähigen Lage der Schmiede Unior auf den ausgewählten Märkten der EU dargestellt. Am Anfang der Diplomarbeit wurden innere und äußere Umgebung des Unternehmens analysiert, dann sind erworbene Erkenntnisse mit der Konkurrenz verglichen worden. Es wird die strategische Analyse der konkurrenzfähigen Lage des Schmiedeunternehmens Unior genau dargestellt, wobei die Vorteile und Nachteile des erwähnten Unternehmens im Vergleich zu anderen Schmiedeunternehmen auf den ausgewählten Märkten der EU, sowohl ihre Gelegenheiten als auch ihre Bedrohungen dargestellt werden. Meiner Ansicht nach sollten alle zukünftigen strategischen Entscheidungen des Unternehmens auf den relevanten Marktanalysen und auf den Informationen berühren. Nur so könnte bestimmte Stufe des konkurrenzfähigen Vorsprunges versichert werden.
Ključne besede:Konkurrenzfähigkeit, Benchmarking, SWOT-Analyse, Konkurrenz


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici