| Naslov: | PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH STRANI SLOVENSKIH IN TUJIH SPLETNIH PRODAJALN |
|---|
| Avtorji: | ID Borošak, Alen (Avtor) ID Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju...  |
| Datoteke: | UNI_Borosak_Alen_2010.pdf (1,43 MB) MD5: 05A09DA6C3E188C01C53F200C3DD28DE PID: 20.500.12556/dkum/24d93156-e73b-4db3-ad8d-56e35e5c71c0
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
|---|
| Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
|---|
| Opis: | Poslovanja podjetij si brez uporabe interneta skorajda ne moremo več zamisliti. Internet je eden ključnih kanalov, ki ga ne zanemarja nobeno podjetje, saj prinaša vrsto koristi. Podjetjem omogoča enostavnejše poslovanje in poslovno komuniciranje praktično po vsem svetu. Internet je postal ključno orodje predstavitve podjetja in grajenja blagovne znamke. Podjetja ga uporabljajo za pospeševanje prodaje, raziskovanje trga in upravljanje odnosov s strankami, saj so to področja, ki si jih brez ustrezne internetne povezave ne moremo zamisliti.
Podjetja oblikujejo spletne strani v poslovne namene, saj se zavedajo, da so postale nepogrešljivi del poslovnega okolja podjetij. Njihova vloga je prerasla prepričanje, da so spletne strani namenjene zgolj predstavitvi podjetja. Trženje preko spleta in s tem povezano iskanje novih tržnih priložnosti sta področji, ki jima podjetja namenjajo veliko pozornosti. Sočasno z razvojem interneta so se ustanavljale tudi spletne prodajalne.
Spletne prodajalne so se v zadnjih letih razvile do te mere, da na nekaterih področjih po prodajnih rezultatih počasi prehitevajo klasične prodajalne. Spletno nakupovanje izdelkov danes ni več nobena posebnost. Zneski spletnih nakupov so iz leta v leto večji, saj dandanes skorajda ni izdelka, ki ga ni mogoče kupiti preko spleta. Ljudje množično obiskujejo spletne prodajalne zaradi koristi, ki jim jih le-te nudijo, od udobja nakupovanja do prihranka časa. Tehnologija, ki omogoča spletnim prodajalnam enostavno vzdrževanje in osveževanje vsebine spletne strani, je pripomogla k pravi eksploziji nastanka spletnih prodajaln.
Tiste najbolje zasnovane spletne strani obiskovalcem nudijo enostavno brskanje po vsebini in jim zagotavljajo dostop do želenih informacij na preprost način. Obiskovalec mora začutiti uporabno vrednost spletne strani, vsebina na njej mora biti ažurna, grafična podoba in izgled pa poskrbita, da se bo spletna stran obiskovalcu vtisnila v spomin. Spletne strani naj ne vsebujejo prevelikega števila grafičnih elementov, saj s tem podaljšujejo čas nalaganja posameznih strani, kar pa bo v najslabšem primeru obiskovalce spodbudilo k selitvi na drugo spletno stran. Spletne prodajalne veliko pozornosti posvečajo varovanju podatkov in iskanju tehnoloških in organizacijskih rešitev, ki zagotavljajo varnost spletnih nakupov. Zavedajo se, da se bodo le zadovoljni kupci vračali z željo po vnovičnem spletnem nakupu. Navade spletnega nakupovanja v Sloveniji ne zaostajajo veliko za tistimi v drugih državah sveta. Spletnih prodajaln je iz dneva v dan več, v okviru tega se pojavlja le vprašanje komu zaupati.
V tem delu diplomskega seminarja smo ugotovili, da je elektronsko poslovanje in s tem povezano opravljanje spletnih nakupov zelo široko področje, ki zajema določene organizacijske, tehnološke in ekonomske značilnosti poslovanja. In prav trženje preko spleta je tisti kanal, ki omogoča podjetjem, da poslujejo globalno ter racionalizirajo in širijo poslovanje veliko enostavneje in hitreje. Podjetja se v današnjem času ne ukvarjajo več s smiselnostjo uvajanja spletnega poslovanja in izdelave spletnih strani, saj se zavedajo, da je to za njihov obstoj nujna in edina rešitev. |
|---|
| Ključne besede: | Ključne besede: internet, spletne strani, spletne prodajalne, potencialni kupci, spletni nakup, elektronsko poslovanje. |
|---|
| Kraj izida: | Sp. Duplek |
|---|
| Založnik: | [A. Borošak] |
|---|
| Leto izida: | 2010 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DKUM-15781  |
|---|
| UDK: | 004.738.5 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 10493980  |
|---|
| NUK URN: | URN:SI:UM:DK:RVSPFVR7 |
|---|
| Datum objave v DKUM: | 22.12.2010 |
|---|
| Število ogledov: | 3186 |
|---|
| Število prenosov: | 332 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
| Področja: | EPF
|
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
|---|
| Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
|---|
| Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |