| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PROGRAM POSPEŠEVANJA PRODAJE V FRIZERSKEM SALONU MOJCA
Avtorji:ID Košir, Rok (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kosir_Rok_2010.pdf (621,89 KB)
MD5: B2BA2ECCE1B349216ECB969E580C4563
PID: 20.500.12556/dkum/e0837246-b97c-4731-9879-f0f47045f5af
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Pospeševanje prodaje je eden izmed instrumentov tržnega komuniciranja, ki pridobiva vse večji pomen. Namen pospeševanja prodaje je predvsem povečati prodajo. Vendar pa tukaj naletimo tudi na razne omejitve, ki so omejene z zakoni in kodeksi. V zaključnem delu sem najprej teoretično predstavim vse načine pospeševanja prodaje, njihov namen in cilje. Metode pospeševanja prodaje je potrebno natančno načrtovati, če želimo, da bo pospeševanje prodaje doseglo svoj namen. Poznamo tri skupine različnih metod pospeševanja prodaje in sicer : · metode pospeševanje prodaje končnim odjemalcem, · metode pospeševanja prodaje trgovini, · metode pospeševanja prodaje prodajnemu osebju. V praktičnem delu pa sem na primeru frizerskega salona pokazal, kako bi pospeševanje prodaje lahko potekalo v praksi.
Ključne besede:pospeševanje prodaje, odjemalec, metode in orodja pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje, cena
Kraj izida:Maribor
Založnik:[R. Košir]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-15705 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:10508572 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PBTZCXJG
Datum objave v DKUM:06.01.2011
Število ogledov:2148
Število prenosov:281
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SALES PROMOTION PROGRAM IN A HAIRDRESSING SALON MOJCA
Opis:Sales promotion is one of the tools of marketing communication, which is gaining increasing importance. The purpose of sales promotion is mainly to increase sales. However, here we find also the various restrictions that are limited by laws and codes. In the final part, I present the first theoretical ways of sales promoting, their purpose and objectives. Sales promotion methods should be carefully planned, if we want to promote sales achieved its objective. There are three groups of promotion methods of seller promotion: • method of seller promotion to the consumer, • method of seller promotion to the marketplace, • method of seller promotion to other organizations. In the practical part I show, on the case of hairdressing salon, how the sale promotion could work in a practice.
Ključne besede:sales promotion, customer, methods and instruments of the sales promotion, objectives of sales promotion, price


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici