| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:REŠEVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJ V PODJETJU MLADINSKA KNJIGA, D.D.
Avtorji:Knez, Nina (Avtor)
Potočan, Vojko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Knez_Nina_2010.pdf (695,96 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Različni cilji in interesi posameznikov neizogibno vodijo do konfliktov. Konfliktne situacije pogosto ostajajo nerešene, zaradi strahu pred posledicami konflikta. Konflikt pa nam poleg negativnih prinaša tudi pozitivne posledice, katere so za podjetja lahko uspešne. Konflikt je gonilo, motivacija za zaposlene, da pričnejo aktivneje sodelovati, razmišljati o novih, boljših načinih dela. Konflikt je nujen in koristen, saj nam prinaša spremembe. Potrebno je zavedanje in miselnost, da je vsak konflikt mogoče rešiti na več načinov: izogibanje, prilagoditev, tekmovanje, kompromis, sodelovanje in čakanje. Seveda pa ne smemo zanemariti, da obstajajo ovire pri reševanju konfliktov, in sicer zaradi napačnega razumevanja, neustreznega komuniciranja, močnih čustev, neznanja pogajanj in časa. Omeniti velja, da se je na reševanje konfliktov potrebno ustrezno pripraviti, saj le tako lahko uspešno rešimo konflikt. Vzroke za nastanek konflikta je mogoče razvrstiti v osebne, komunikacijske in metakonfliktne. Konflikti nastanejo na podlagi različnih interesov, mnenj, zato lahko iz tega izberemo najboljši interes za dosego ciljev. V podjetju se pojavljajo konflikti pri nabavi, prodaji in med zaposlenimi. Konflikt lahko predstavlja nevarnost, hkrati pa je priložnost za razvoj. Za uspešno reševanje konfliktov je potrebno, da se njihove prisotnosti zavedamo in jih razumemo kot normalen pojav v medosebnih odnosih.
Ključne besede:Konflikt, reševanje konfliktov, vzroki konfliktov, vrste konfliktov, pogajanja.
Leto izida:2010
Založnik:[N. Knez]
Izvor:Slovenska Bistrica
UDK:005.3
COBISS_ID:10478876 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JZS9BZQ2
Število ogledov:2736
Število prenosov:338
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE RESOLUTION OF CONFLICT SITUATIONS AT THE COMPANY MLADINSKA KNJIGA, D.D.
Opis:Different objectives and interests of individuals inevitably lead to conflicts. Conflict situations often remain unresolved due to the fear of the conflict consequences. In addition to the negative consequences, conflict brings the positive ones as well which are easily successful for the company. Conflict is the driving mechanism, the motivation for the employees to participate more actively and think of new and better ways of working. Conflict is necessary and useful because it brings change. One needs to bear in mind that every conflict can be solved in several ways: by avoidance, adjustment, competition, compromise, participation or waiting. Nevertheless we can not ignore the fact that there are certain obstacles in dealing with conflicts, due to misunderstandings, inappropriate communication, strong feelings, ignorance of negotiation and time. It should be mentioned that one should be well prepared for conflict resolution, because only in this way we can successfully resolve the conflicts. The causes for the occurrence of conflicts can be classified into the following groups: personal -, communication - and meta-conflict groups. Conflicts arise due to different interests and opinions so it’s easy to choose the best interest for achieving goals out of conflicts. The company conflicts arise when ordering the goods, selling and among employees. Conflict is at the same time both a threat and an opportunity for the development. For successful conflict resolution we need to be aware of their presence and to understand them as a normal phenomenon in human relations.
Ključne besede:Conflict, conflict resolution, the causes of conflict, types of conflicts, negotiation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici