SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:INFORMACIJSKA REŠITEV UPRAVLJANJA ODNOSOV S STRANKAMI V PIVOVARNI LAŠKO, D.D.
Avtorji:Karlaš, Mile (Avtor)
Rajkovič, Vladislav (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Karlas_Mile_2010.pdf (1,23 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Trenutni centralni klicni center skupine Pivovarna Laško, d.d. vsebuje ERP CIC poslovno rešitev za upravljanje odnosov s strankami. V diplomski nalogi pa je opisana uvedba podobne oz. alternativne rešitve. Naloga pokriva uvajanje in razumevanje poslovne programske rešitve SAP CRM in njenega prodajnega modula s strani ponudnika, podjetja Sapphir d.o.o. Sprva se spoznamo s celotnim poslovno informacijskim sistemom, trenutnimi aktivnostmi klicnega centra in vpeljano rešitvijo za upravljanje odnosov s strankami. Pokriva metodologijo vpeljevanja in sistemsko sestavo rešitve. Prikazuje ocenitev ter opredelitev tehničnih in aplikativnih zahteve za rešitev SAP CRM. Prikazuje komunikacijo med sistemom rešitve in preostalo poslovno tehnologijo. Na koncu pa povzema funkcionalnosti rešitve SAP CRM Sales in možne poslovne scenarije pri implementaciji vseh CRM rešitvenih modulov.
Ključne besede:ERP CIC, Klicni center, Rešitev SAP CRM, Prodajni modul, Upravljanje odnosov s strankami
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6792211 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1412
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPUTER TECHNOLOGY FOR CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN PIVOVARNA LAŠKO, D.D.
Opis:The current Pivovarna Laško Group central call center, contains the ERP CIC business solution for managing customer relationships. The thesis describes the implementation of an alternative customer relationship managment solution. It primarily covers the deployment and understanding of the SAP CRM business software solution and it’s Sales module, from a provider’s perspective, namely Sapphir Ltd. At first, we familiarise ourselves with the entire business information system, the current call center operations and currently introduced solution for managing customer relationships. It covers the solutions introduction methodology and system composition. It shows the evaluation and definition of hardware and software requirements for SAP CRM. Communication between the solution system and all other business technologies. In the end, it shows the functionality of the SAP CRM Sales solution and potential business scenarios when all CRM modules are implemented.
Ključne besede:ERP CIC, Call center, SAP CRM solution, Sales module, Customer relationship managment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici