| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:REPRESIVNA VZGOJA V DRUŽINI
Avtorji:Černec, Vesna (Avtor)
Pšunder, Majda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Cernec_Vesna_2010.pdf (687,00 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Družina je osnovna primarna celica družbe. Posebnost družine so čustva ljubezni, in to pri medsebojnih stikih, ki vežejo med seboj starše in otroke. Otroke vzgajamo s svojo navzočnostjo v njihovem življenju. To pomeni, da vplivamo nanje s sleherno obliko vedenja, ki so mu priča. Vse kar počenjamo in govorimo, spremljajo razna čustva in razpoloženja. Vrednote in napotki za vedenje in seznanjanje z življenjskimi dejstvi se prenašajo v družini od odraslih na otroke po različnih poteh. Vzgoja otroka na vseh stopnjah njegovega razvoja bo staršem in vzgojiteljem v mnogočem olajšana, če bodo poznali in upoštevali otrokove socialne potrebe. Vzgoja je posebna dejavnost ljudi v družbi, nujna je za obstoj družbe in posameznika. Diplomska naloga je razdeljena na poglavje o vzgoji kjer ima pomembno vlogo avtoriteta staršev. V drugem poglavju je predstavljena družina. Vključen je položaj otroka v družini, družinska vzgojna sredstva ter nagrajevanje in kaznovanje. Raziskave kažejo, da je oče bolj kaznovalen in zastrašujoč kot mati in glede na ta pričakovanja tudi bolj učinkovit . V tretjem poglavju je v ospredju represija v družini, ki vpliva na otrokov duševni razvoj. Pri takem otroku je verjetno, da bo imel tudi sam čustvene motnje ali pa bo agresiven in surov. Pomembna je tudi vzgoja v šolo in vplivi le te na otroka. Zadnje poglavje je namenjeno otrokovim pravicam in Konvenciji o otrokovih pravicah. Pri tem se pojavi vprašanje: Ali so otroci v družinah deležni teh pravic? V kolikšni meri jih starši kršijo in v kolikšno meri uresničujejo? Kakšne so posledice represivne vzgoje za otroke pri vključevanju v družbo in kako družba ukrepa v dobro otrok?
Ključne besede:vzgoja, družina, otrokove pravice, represivna vzgoja, kazen, vzgojni stili, vzgojne metode, avtoriteta staršev.
Leto izida:2010
Založnik:[V. Černec]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17958152 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Q2B0FQF0
Število ogledov:4478
Število prenosov:852
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:REPRESSIVE UPBRINGING IN THE FAMILY
Opis:Family is the primary cell of our society. The special elements of family are the feelings of love that connect children with their parents. Children grow up with the help of our presence in everyday life. That is why; we take influence in every form of behaviour they witness. Every action and every word is accompanied by feelings and attitudes. Values and instructions on how to behave and experiencing the facts of life are passed on in families from parents to children in different ways. Raising a child in each phase of its development can be quite easier for educators or parents, in case they are familiar with the child's social needs and furthermore, they follow its needs. Raising a child is a special activity of people in society, and an essential part that ensures the existence of the society as well as the individual. One of the important chapters of this diploma paper is the chapter about bringing up children, where the emphasis lies on the parents' authority. The second chapter's theme is family. It includes the position of children inside a family, methods of raising a child, as well as rewarding and punishment. Researches show that fathers use punishment more often than mothers and are therefore also more effective. The essential part of the third chapter is repression in family, which influences the child's mental development. These kinds of children are most likely going to be aggressive with mental disorders. Another importance is to be seen in raising a child for school as well as the influence of it. The last chapter is based upon Children's rights and the Convention of children's rights. A very important question appears: Do children live according to these rights inside the family? To what amount do parents break or fulfill these rights? What are the consequences for children who live in a repressive family for their future life inside the society and how does the society react for the better of the child?
Ključne besede:Raising, family, children's rights, repressive raising, punishment, raising styles, raisong methods, parents' authority.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici