| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRIMERJAVA JAVNE IN WALDORFSKE OSNOVNE ŠOLE Z VIDIKA UČNIH NAČRTOV IZBRANIH PREDMETOV ZA PRVO TRILETJE
Avtorji:ID Bukovšek Kosi, Nataša (Avtor)
ID Pšunder, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Bukovsek_Kosi_Natasa_2010.pdf (1,01 MB)
MD5: CDB183CC625847621A71BC4C5C3E9946
PID: 20.500.12556/dkum/079a0ce9-f042-44ae-bce5-52419f874fc4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Z osamosvojitvijo naše države Republike Slovenije se je spremenilo marsikaj. Trenutno se naša država Republike Slovenija spoprijema z nalogo lastninjenja. Vse kar je bilo nekoč državno, prehaja v privatne roke. Posesti, gozdovi, stavbe…. Zame, za bodočo učiteljico, pa je zanimiva predvsem privatizacija šolstva. V svoji diplomski nalogi sem tako izpostavila problem in naredila primerjavo državne (javne) devetletne osnovne šole in waldorfske (zasebne) devetletne osnovne šole. S primerjavo predmetnikov in s primerjavo štirih izbranih predmetov (spoznavanje okolja, likovna vzgoja, športna vzgoja in glasbena vzgoja), sem tako potešila svoje zanimanje o razlikah samega vzgojno-izobraževalnega sistema. Pri izdelavi diplomske naloge sem uporabila deskriptivno in komparitivno metodo ter metodo analize in sinteze. Ob odkrivanju lastnosti državne in waldorfske devetletne osnovne šole sem ugotovila, da so obstoječe razlike med njima zasnovane na idejni zasnovi njihovih pedagoških filozofij. Primerjava predmetnikov je pokazala, da vsebuje šest obveznih predmetov prvega triletja državne (javne) devetletne osnovne šole povprečno večjo število ur kot isti predmet waldorfske (zasebne) devetletne osnovne šole. Prav tako pa lahko iz analize primerjave izbranih predmetov obeh šol povzamem, da se prav pri vseh predmetih pojavljajo razlike, nekje velike nekje pa zelo male. Pri nobenem izbranem predmetu ni bilo opaziti, da bi bila učna načrta ene ali druge osnovne šole med seboj identična. Razlike se pokažejo vsaj pri eni stvari: ali pri opredelitvi predmeta, ali pri splošnih ciljih ali didaktičnih priporočilih. Tako lahko trdimo, da sta obe devetletni osnovni šoli nenadomestljivi. Odvisno od stališča: oba vzgojno-izobraževalna sistema imata po mojem mnenju svoje prednosti in pomanjkljivosti.
Ključne besede:Waldorfska (zasebna) osnovna šola, državna (javna) osnovna šola, učni načrti, predmetnik
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Bukovšek Kosi]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-15536 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:17883400 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PAY457I6
Datum objave v DKUM:11.10.2010
Število ogledov:5166
Število prenosov:609
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE COMPARISON OF PUBLIC AND WALDORF'S EDUCATION FROM THE ASPECT OF SCHOOLS' CURRICULA OF CHOSEN SUBJECTS FOR THE FIRST THREE YEARS OF PRIMARY EDUCATION
Opis:A lot has changed since the independence of the Republic of Slovenia. At the moment the Republic of Slovenia is dealing with the process of privatization. All that has once been a state or public property for example is passing now into the private hands. Estates, forests, buildings, etc. As for the future teacher, the privatization of the school system is rather interesting to me. In my diploma paper I have put out the problem and made the comparison of the state or public primary school and the Waldorf private primary school curriculum. With the comparison of mandatory subjects and the comparison of four elective subjects (Environmental Sciences, Art, Music and Physical Education), I have appease my interest about the two different educational systems. In my diploma paper I have used the following methods: the descriptive and the comparative method and the methods of analysis and synthesis. While discovering the nature of the public and private school I have found out that the existing differences are ideological and based upon their philosophy of pedagogy. The comparison of both curricula has shown that the six mandatory subjects of the public first three years educational period have on average more lessons than the same mandatory subject of the Waldorf private school in the same educational time period. From analysing the comparison of the subjects of both school curricula, I can determine differences, though some of them are bigger than the other. Not even one subject’s curriculum was identical to another when these two school systems were compared. The differences are easy to spot whether with the subject definition or with the general aims or didactical recommendations. Therefore we can say that both primary schools are good, but they don’t exclude each other. It all depends on our point of view, but in my opinion both of the educational systems have their own advantages and disadvantages.
Ključne besede:The Waldorf private primary school, the state (public) primary school, curricula, mandatory subjects


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici