| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POMEN ŠOLSKE SVETOVALNE SLUŽBE PRI OBRAVNAVI IN POMOČI OTROKOM IZ ODVISNIŠKIH DRUŽIN
Avtorji:Kerčmar, Liljana (Avtor)
Bakračevič Vukman, Karin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Javornik Krečič, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kercmar_Liljana_2010.pdf (997,15 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomsko delo obravnava družine, v katerih so starši zasvojeni z alkoholom oziroma prepovedanimi substancami. Strokovnjaki s področja sociologije, pedagogike, psihologije in drugih znanosti se strinjajo, da je družina posebej pomembna za razvoj otroka v zgodnjem obdobju. V teoretičnem delu diplomskega dela smo opredelili zasvojenost in predstavili nekatere ugotovitve o vplivu zasvojenosti staršev na socializacijo, razvoj in vzgojo otroka znotraj odvisniškega družinskega sistema. V nadaljevanju smo nakazali na pomen vzgojno-izobraževalnih institucij, kamor za potrebe tega dela uvrščamo vrtce in osnovne šole, pri obravnavi otrok iz odvisniških družin. Podrobneje smo opisali nekatere značilnosti, ki se pogosteje pojavljajo pri teh otrocih, ter izpostavili pomen svetovalne službe, ki lahko deluje kot pomemben dejavnik pri obravnavi in pomoči otrokom, ki so se znašli v tovrstni stiski. Teoretični opredelitvi sledi empirični del, kjer smo s pomočjo anketnih vprašalnikov, namenjenih svetovalnim delavcem v vrtcih in osnovnih šolah, raziskali, kako pogosto se svetovalni delavci z obravnavo otrok v tovrstni stiski srečujejo. Zanimalo nas je tudi, kateri dejavniki znotraj šolskega prostora najpogosteje nakazujejo na tovrstno stisko otroka ter na kakšen način svetovalni delavci najpogosteje ukrepajo v primeru zasvojenosti staršev. Poleg tega smo preverili, katere metode in oblike dela pri pomoči otrokom oziroma družini so v primeru zasvojenosti staršev najpogosteje uporabljene. Vse ugotovitve so prikazane v poglavju o preverjanju hipotez ter v sklepnem delu diplomskega dela.
Ključne besede:družina, zasvojenost, alkoholizem, otrok, socializacija, šola, vrtec, svetovalna služba.
Leto izida:2010
Založnik:[L. Kerčmar]
Izvor:Maribor
UDK:159.9(043.2)
COBISS_ID:17937416 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WYIEROV0
Število ogledov:2412
Število prenosov:294
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE OF SCHOOL COUNSELORS IN DEALING WITH CHILDREN OF ADDICTS
Opis:The dissertation deals with families where the parents are alcoholics or drug addicts. Specialists from the fields of sociology, pedagogy, psychology and related sciences agree that the family is particularly important for a child’s early development. The theoretical part of the dissertation defines addiction and presents some findings about the influence of the parents’ addiction on the socialization, development and upbringing/education of a child within the addicted family system. The study then shows the importance of educational institutions, in our case nursery schools and primary schools, in treating children from addicted families. Certain characteristics, which occur quite frequently in such children, are described in some detail, while the importance of the advisory service is emphasized; this can function as a significant factor in treating and helping children in this kind of difficult situation. The theoretical discussion is followed by the empirical part, where questionnaires intended for counsellors in nursery schools and primary schools were used to investigate how frequently counsellors encounter dealing with children in this kind of situation. We were also interested in establishing which factors within the school most frequently point to this kind of pressure for the child and in what way counsellors most often take action if the parents are addicted. We also checked which methods and forms of work in helping the child or the family are most often used in the case of addicted parents. All these findings are presented in the chapter on the testing of hypotheses and in the conclusion of the dissertation.
Ključne besede:family, addiction, alcoholism, child, socialization, school, nursery school, advisory service.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici