| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UČENJE SESTAVLJENIH OBLIK GIBANJA V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Avtorji:Kološa, Zlatica (Avtor)
RAJTMAJER, ADOLF (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kolosa_Zlatica_2010.pdf (28,71 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V uvodu diplomskega dela so opisane psihomotorične sposobnosti, njihove posebnosti ter psihomotorično učenje, torej elementi, ki jih moramo upoštevati pri zgodnjem vključevanju otrok v športne dejavnosti. Predstavljena je tudi gibalna igra in doživljajska pedagogika. Otrok se najlažje uči preko igre in doživetij, zato jih vključujemo v organizacijo in izvajanje pouka športa. Glavni predmet diplomske naloge je proučevanje organiziranega psihomotoričnega učenja sestavljenih oblik gibanja v obliki pedagoškega eksperimenta kot raziskovalne metode. V eksperiment psihomotoričnega učenja kompleksne motorične naloge (vodenje žoge) sem zajela dve skupini po 12 otrok, starih od 5,2 do 5,8 let. Vzorec merjencev predstavljajo otroci iz vrtcev v Mariboru in v Murski Soboti. S statistično obdelavo podatkov sem izračunala prirastek znanja oziroma napredek pri otrocih eksperimentalnih skupin, ki je statistično značilen.
Ključne besede:Ključne besede: psihomotorično učenje, igra, pedagoški eksperiment, vodenje žoge, doživljajska vzgoja
Leto izida:2010
Založnik:[Z. Kološa]
Izvor:Maribor
UDK:796(043.2)
COBISS_ID:17894920 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SLPP8RSC
Število ogledov:3055
Število prenosov:514
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LEARNING OF COMPLEX FORMS OF MOTION DURING PRE-SCHOOL PERIOD
Opis:Abstract In its introduction the diploma work deals with psycho-motorial abilities, their special features and psychp-motorial learning, i.e. with the elements that have to be considered with early introduction of children into sports activities. Further on motive games and experience-related pedagogics are introduced. The easiest way for children to learn is through games and experience hence they are included into organisation and realisation of sports classes. The main subject matter of the diploma paper is the research of organised psycho-motorial learning of complex forms of motion in the manner of pedagogical experiment as the main research method. The experiment of psycho-motorial learning has included two groups comprised of twelve children aged from 5,2 to 5,8 years. The sample of children under research features the children of day-care centres of Maribor and Murska Sobota. With the help of statistical data processing I have defined the increase in the level of knowledge with the children of experimental groups, finding this increase to be statistically characteristic.
Ključne besede:psycho-motorial learning, games, pedagogical experiment, playing ball, experience-related education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici