| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:KAKOVOST SPLETNEGA IZOBRAŽEVANJA V ODVISNOSTI OD KAKOVOSTI SPLETNEGA UČNEGA OKOLJA
Avtorji:Breg, Martina (Avtor)
Debevc, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Lapuh Bele, Julija (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Breg_Martina_2010.pdf (2,38 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem delu so predstavljena teoretična izhodišča, ki se nanašajo na raziskovalni problem merjenja kakovosti e izobraževanja v odvisnosti od kakovosti spletnih učnih okolij. Teoretična izhodišča s področja spletnega učnega okolja smo črpali predvsem iz izbranih teorij John O. 'Donoghue in znanstvenih člankov avtorjev Keith Harman, Alex Koohang itd. S področja kakovosti in evalvacije izobraževanja smo uporabili teoretična izhodišča in model Donald L. Kirkpatricka, James D. Kirkpatricka in Tanje Možina. Drugi del diplomske naloge temelji na empiričnem delu, kjer smo preverjali statistično povezavo med kakovostjo e izobraževanja in kakovostjo spletnega učnega okolja. Spletna učna okolja so bila eCampus in Moodle. Hipoteza, katero smo potrjevali, se je glasila: »Med kakovostjo e-izobraževanja in kakovostjo spletnega učnega okolja je statistično pomembna povezava«. Kriteriji za preverjanje hipoteze so bili razdeljeni na dva dela: na merjenje kakovosti e-izobraževanja in na merjenje kakovosti spletnega učnega okolja. Kakovost spletnih učnih okolij smo merili z lastnimi kriteriji, kakovost e-izobraževanja pa s pomočjo Kirkpatrickovega modela, ki je tradicionalni štiristopenjski model, in predstavlja strukturiran pristop k merjenju izobraževalnih programov. Za preverjanje hipoteze je bila uporabljena metoda anketiranja. Zasnovali smo anonimni vprašalnik za vse naključne uporabnike spletnega učnega okolja Moodle ali eCampus. Sestavljen iz dveh delov je vseboval Lickertovo lestvico in osnovne demografske podatke (spol, starost, status). V tretjem delu smo opisali naše izsledke in s korelacijsko analizo potrdili hipotezo. Rezultate smo statistično obdelali in prikazali demografske podatke uporabnikov, ponazorili razmerje uporabnikov glede na dve vrsti spletnega učnega okolja ter izsledke tudi grafično ponazorili.
Ključne besede:E-izobraževanje, spletna učna okolja, merjenje kakovosti, Kirkpatrickov model, korelacijska analiza.
Leto izida:2010
Založnik:[M. Breg]
Izvor:Maribor
UDK:004.777:37(043.2)
COBISS_ID:14771222 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3OZI9UAA
Število ogledov:7102
Število prenosov:294
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE QUALITY OF WEB-BASED EDUCATION IN CORRELATION TO QUALITY OF VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENT
Opis:Our diploma is divided into three parts. The first part presents a theoretical platform based on the research problem of measuring the quality of e learning, depending on the quality of virtual learning environments. Theoretical positions from the scope of virtual learning environments are drawn primarily from selected theories from John O. 'Donoghue author of scientific articles and Keith Harman, Alex Koohang etc. For evaluating the research problem we used model theory of Donald L. Kirkpatrick, James D. Kirkpatrick and the theory from Tanja Možina. The second part of the thesis is based on empirical work, where we examined the statistical connection between the quality of education and the quality of virtual learning environment. Virtual learning environments have been eCampus and Moodle. Hypothesis, which we confirmed was worded: "The quality of e-learning and the quality of virtual learning environment are in a statistically significant relationship." Criteria for testing the hypothesis were divided into two different measuring parts; the quality of e-learning, and measuring the quality of virtual learning environments. Quality of virtual learning environments was measured by its own criteria; the quality of e-learning was measured using Kirkpatrickovega model, which is a traditional four-stage model that represents a structured approach to measuring educational programs. We used survey method to test the hypothesis. We have created an anonymous questionnaire to all random users of Moodle or eCampus. It consisted of 2 parts; contained basic Lickert scale and demographic data (gender, age, status). In the third section, we described our findings and correlation of the analysis. The results were statistically analyzed and presented the demographic data of users, highlighting the relationship of users to two types of virtual learning environment. We also graphically illustrated the results.
Ključne besede:E-learning, virtual learning enviroments, measuring the quality, Kirkpatrick model, correlation analysis.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici