SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Kolaborativno vedenje kot spodbujevalni dejavnik integracije logistične funkcije z njej komplementarno funkcijo : primer slovenskih trgovskih podjetij
Avtorji:Topolšek, Darja (Avtor)
Čižman, Anton (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Iršič, Matjaž (Komentor)
Datoteke:.pdf DR_Topolsek_Darja_i2010.pdf (10,49 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija (m)
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:V teoretičnem delu disertacije so predstavljena obstoječa raziskovalna spoznanja, ki se navezujejo na obravnavano tematiko in predstavljajo osnovo razumevanja fenomena. Kolaborativno vedenje, kot osnova tega pojava, in različni vidiki vzporejanja kolaboracije s koordinacijo ter kooperacijo predstavljajo osnovo za ožje ugotovitve v povezavi s pomenom integracije logistične funkcije s komplementarnimi funkcijami in izmed njih še posebno z marketinško funkcijo. Teoretični del disertacije se zaključi s spoznanji, da na nivo notranje integracije kolaborativno vedenje lahko vpliva; na kakšen način pa se ta vpliv izraža, pa sledi v raziskovalnem delu tega dela. V kvantitativnem raziskovalnem delu disertacije se preučuje, ali in kako nivo kolaborativnega vedenja vpliva na nivo notranje integracije med logistično ter marketinško funkcijo, kar predstavlja tudi osnovni del te disertacije. Raziskovanje se nadaljuje s tega vidika, kako razumevanje pristojnosti izvajanja aktivnosti zaposlenih v komplementarnem sektorju vpliva na nivo notranje integracije. Raziskovalni del disertacije temelji na raziskavi, ki se je izvajala na celotni populaciji triintridesetih slovenskih velikih podjetij, katerih dejavnost je opredeljena kot trgovina na drobno, razen z motornimi vozili. Analiza podatkov, zbranih z vprašalniki, je podala pozitivne povezave pri dveh hipotezah, pri eni pa potrditev ni bila mogoča. Izkazalo se je namreč, da nivo kolaborativnega vedenja pozitivno in linearno vpliva na nivo notranje integracije med logistično ter marketinško funkcijo. Za pozitivno se je izkazala tudi povezava med indikatorjem razumevanja, in sicer, če zaposleni v marketinški funkciji razumejo pristojnost izvajanja aktivnosti oziroma nalog zaposlenih v logistični funkciji, potem je nivo integracije teh dveh funkcij višji. Potrditev obratno usmerjene povezave ni bila mogoča, kar pomeni, če zaposleni v logistični funkciji razumejo pristojnost izvajanja aktivnosti oziroma nalog zaposlenih v logistični funkciji, potem nivo integracije teh dveh funkcij ni nujno višji, saj med tema spremenljivkama ni povezave.
Ključne besede:trgovinsko podjetje, trgovske družbe, vedenje, motiviranje, integracijski procesi, logistika, funkcije, oskrba, teorija, metodologija, raziskave, marketing, trženje, podjetje, trgovina, vprašalniki, kvantitativna analiza, zaposlenost, medosebni odnosi
Leto izida:2010
Založnik:[D. Topolšek]
Izvor:Celje
UDK:658.788(043.3):339.187.6(497.4)
COBISS_ID:251132416 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:4491
Število prenosov:354
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Collaborative behaviour as a facilitator for integration of logistic and its complementary function: the case of Slovene retailers
Opis:The theoretical part of doctoral thesis presents the existing research findings that refer to the topic and present the basis for understanding the phenomenon. Collaborative behaviour as a basis of this notion and various aspects of comparing collaboration with coordination and cooperation present the basis for more detailed assumptions concerning the importance of integrating logistic function with complementary functions and especially with the marketing function. In the last part of the theoretical part of doctoral thesis the findings are presented that the level of internal integration can influence the collaborative behaviour, the way in which this occurs or is expressed is the subject of the research part of the thesis. The quantitative research part of the thesis studies whether and to what extent collaborative behaviour influences the level of internal integration between logistic and marketing function and forms the basic part of this thesis. Furthermore, the research is conducted from the viewpoint of how understanding competences of implementing activities of employees in a complementary sector influences the level of internal integration. The research part of the thesis is based on a research that was conducted on the entire population of 33 Slovenian large companies, whose main activity is in retail, excluding motor vehicles. The data analysis was based on questionnaires and provided positive links for two hypotheses, whereas one could not be confirmed, as the level of collaborative behaviour had a positive and linear influence on the level of internal integration between the logistic and marketing function. Moreover, also positive was the link between the indicators of understanding, provided the employees from the marketing sector understood the competence of implementing activities or tasks of logisticians. In that case, the level of integration of these two functions was higher. The reverse link could not be confirmed, which means that if the employees from the logistic sector understood the competence of implementing activities in employees in a logistic function, the level of integration of these two function would not necessarily be higher, as these variables are not connected.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici