| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Etična in neetična konkurenca : diplomsko delo
Avtorji:Jelenko, Aleš (Avtor)
Gorenak, Irena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Jelenko_Ales_i2008.pdf (453,45 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Sodobno okolje, konkurenca in stranke želijo in pričakujejo od podjetij izključno najboljšo ponudbo storitev in izdelkov. Podjetja morajo zato delovati na vrhuncu svojih moči ves čas in poskušati čimbolj ustreči svojim zvestim strankam, hkrati pa si mora podjetje nujno ustvarjati čim večji profit. Ker pa to ni tako enostavno, si podjetja za doseg svojih ciljev pomagajo tudi z manj želenimi metodami; to je z neetičnim ravnanjem. V diplomskem delu smo raziskali problema terjatev in prenizkih cen ter ugotovili, da se neetično ravnanje oziroma poslovanje lahko privoščijo le večja in močnejša podjetja. Etika bi morala postati temelj odločitev managementa, saj je etično delovanje ključno za razvijanje svetovnega gospodarstva. V diplomskem delu ugotavljamo, da je neetična konkurenca del današnjega gospodarstva in je pravzaprav neizogibna. Res pa je, da podjetja, ki delujejo neetično, nimajo dolgoročnih možnosti za obstanek na trgu.
Ključne besede:etika, konkurenca, lojalnost, management, terjatev, nizke cene, morala
Leto izida:2008
Založnik:[A. Jelenko]
Izvor:Celje
UDK:005:17
COBISS_ID:512215613 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HSZWQNHS
Število ogledov:1563
Število prenosov:224
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The enviroment, the competition and the customers, want and expect simply the best offers that the establishments are able to produce. The undertakings are forced to operate on the highest level possible, trying to satisfy their faithfull costumers. But they must also maximize their profit. This is not the easiest thing to do, that's why the undertakings use also the non-ethic actions and activities. In our thesis we tried to research the problem of demands and the problem of very low prices. We also tried to explain, why are just the big establishments able to use the non-ethic activities. Ethics should become the basis of all manager decisions, because ethics are needed for the right development of the worlds economy. I'm finding out that the non-ethic competition is part of the world wide economy, if you want it or not. But the reality says, that the undertakings which use non-ethic methods, won't live long.
Ključne besede:ethics, competition, loyality, management, demand, low prices, morality


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici