SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UPORABNOST MARKETINŠKEGA SPLETA "7P"
Avtorji:Potočnik, Daša (Avtor)
Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Potocnik_Dasa_1988.pdf (500,17 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomski nalogi smo preučevali marketinški splet, ki se ga kot osnovno teorijo marketinga uporablja še danes. Do teorije smo bili kritični in smo tako želeli pokazati njeno neaktualnost in zastaranje. Zastavili smo si nekatera vprašanja in jih skozi diplomsko nalogo poskušali razložiti in dokazati. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na začetni teoretični del ter raziskovalni del. V prvem delu so predstavljene teoretične osnove marketinga, obrazložitev teorije marketinškega spleta ter pregled vsake od sedmih spremenljivk. V drugem — raziskovalnem delu pa se osredotočimo na pomanjkljivosti spleta, ugotavljamo njegovo aktualnost in kompatibilnost z današnjim tehnološko obarvanim časom. V diplomskem delu raziskujemo tudi prilagajanje spleta hitro spreminjajočemu se okolju. Tako v drugem delu ugotavljamo, ali je splet preveč masovno orientiran, ali je primeren kot osnovna teorija glede na to, da predstavlja le vidik prodajalca, ugotavljamo ciljno usmerjenost, splet v medmrežju idr.
Ključne besede:Marketinški splet, "7 P", "4 P", Marketing, Kritika Kritika
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6795283 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:3733
Število prenosov:1425
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USAGE OF MARKETING MIX
Opis:The objective of this thesis is to investigate the importance of the marketing mix in context of today’s competitive environment. This dissertation is divided up into the following two main parts. Firstly, it provides a comprehensive analysis of the traditional marketing mix discussing it in context of its elements, theory, shortfalls and challenges in the current competitive landscape. The second part identifies current and emerging environmental trends and its impact on theoretical concepts of marketing with particular focus on the “7P” marketing mix. Market analysis suggest that, in current years, enterprises have been shifting their focus from offering products to offering services to nowadays being a complete solutions provider. However, at the same time, marketing mix theories stayed the same which opens scope for discussion how organizations can adopt a modified marketing mix to gain and stain competitive advantage. The paper also argues that the marketing mix is inadequate for virtual marketing and competing internationally.
Ključne besede:Marketing mix, "7 P", "4 P", Marketing, Critics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici