| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV ISO 9001 NA KAKOVOST STORITEV V PODJETJU INTEGRAL LENDAVA D.D.
Avtorji:Kiraly, Davor (Avtor)
Gomišček, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kiraly_Davor_2010.pdf (9,80 MB)
MD5: 2FE2EA47764C3335EF99454EAAF329F1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomskem delu je predstavljena problematika managementa kakovosti v podjetju Integral Lendava d.d., s poudarkom na sistemu managementa kakovosti po standardu ISO 9001. V podjetju smo med zaposlenimi izvedli anketo na temo vpliva ISO 9001 na kakovost storitev. V raziskavi smo obravnavano področje razdelili na dva dela: proučevali smo delovanje vodilnega tima v podjetju ter usklajenost ostalih zaposlenih. Pomanjkljivosti, ki so odločilnega pomena za top management, kot tudi za zaposlene, so se pokazale v vhodnih informacijah, v določitvah pooblastil izvajalcev procesov ter v določitvah pristojnosti izvajalcev procesov. Za njihovo rešitev smo predlagali razdelitev delovnih nalog na več ljudi ter jasnejšo opredelitev pristojnosti in odgovornosti zaposlenih.
Ključne besede:kakovost, management kakovosti, sistem managementa kakovosti, standard managementa kakovosti, standard ISO 9001
Leto izida:2010
Izvor:Kranj
COBISS_ID:6783763  Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OUCFSQMY
Število ogledov:1584
Število prenosov:294
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DIE AUSWIRKUNG DES ISO 9001 AUF DIE DIENSTLEISTUNGSQUALITÄT IM UNTERNEHMEN INTEGRAL LENDAVA A.G.
Opis:In der Diplomarbeit wird die Problematik des Qualitätsmanagements im Unternehmen Integral Lendava A.G. mit einem Schwerpunkt auf dem Qualitätsmanagementsystem nach der ISO 9001 - Norm vorgestellt. Die Innerbetriebliche Untersuchung wurde mit einer Umfrage unter den Angestellten über das Thema »Die Auswirkung des ISO 9001 auf die Dienstleistungsqualität« durchgeführt. Die Studie wurde auf zwei Teile aufgeteilt: im Unternehmen untersuchten wir einerseits die Funktion des Führungsteams und andererseits die Auswirkung des ISO 9001 auf die Prozesse. Ein wichtiger Mangel zeigte sich in den Eingangsinformationen, in den Befugnisbestimmungen der Prozessinhaber und in den Zuständigkeitsbestimmungen der Prozessinhaber. Als Lösung empfahlen wir die Verteilung der Aufgaben auf mehrere Angestellte sowie auch eine klarere Definition der Befugnisse und die Verantwortungsverteilung.
Ključne besede:Qualität, Qualitätsmanagement, Qualitätsmanagementsystem, Qualitätsmanagement - Norm, Standard ISO 9001


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici