| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV ROCK GLASBE NA VEDENJE PREDŠOLSKIH OTROK
Avtorji:Kandrič, Anja (Avtor)
Denac, Olga (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kandric_Anja_2010.pdf (707,72 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu bo predstavljen vpliv rock glasbe na vedenje predšolskih otrok. Glasba je pomemben del človeškega vsakdana in poznamo ogromno zvrsti glasbe. Sama najraje poslušam rock glasbo, ki ima name pozitivne učinke. Opažam pa, da ima veliko ljudi precej negativnih stališč do te zvrsti, celo predsodke o njej ter, da si na podlagi tega ustvarijo negativno mnenje tudi o tisti, ki takšno glasbo poslušajo. Zato je bil moj namen podrobneje raziskati vpliv te zvrsti glasbe na predšolske otroke. Predvsem me je zanimalo, če rock glasba vpliva na njihovo agresivnost. V teoretičnem delu bo najprej predstavljen čustveni in socialni razvoj predšolskih otrok, nato agresivnost, velika pozornost pa bo namenjena poglavju, kjer bo govora o glasbenih preferencah, značilnostih rock glasbe in osebnostnih značilnostih ljudi, ki jo poslušajo. V empiričnem delu bodo opisani rezultati naše raziskave. Le ta je pokazala, da se je največ pozitivnih oblik vedenja pojavilo med prosto igro, ko je bila kot zvočna kulisa predvajana rock glasba. Medtem, ko se je največ negativnih oblik vedenja pojavilo, ko je bila kot zvočna kulisa predvajana klasična glasba. Ugotovljeno je bilo tudi, da se je največ pozitivnih in negativnih oblik vedenja pojavilo pri dečkih, da rock glasba ni povečala agresivnosti predšolskih otrok, kot je bilo pričakovano, ter da med rock glasbo in klasično glasbo kot zvočno kuliso ter brez glasbenega ozadja, ni bilo statistično značilnih razlik pri pojavljanju, tako pozitivnih kot negativnih oblik vedenja. Potrebno je omeniti, da moramo dobljene rezultate interpretirati z zadržkom, saj bi bilo potrebno eksperiment metodološko še izboljšati.
Ključne besede:čustveni in socialni razvoj predšolskih otrok, agresivnost, glasbene preference, vpliv rock glasbe na vedenje
Leto izida:2010
Založnik:[A. Kandrič]
Izvor:Maribor
UDK:78(043.2)
COBISS_ID:17883912 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PV4M6WUI
Število ogledov:3542
Število prenosov:507
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFLUENCE OF ROCK MUSIC ON PRESCHOOL CHILDREN'S BEHAVIOUR
Opis:In this paper, I examine the extent of influence of rock music on the behaviour of preschool children. Music is an important part of our daily lives. We know different genres of music and my favourite is rock music which has a very positive effects on me. I noticed a lot of people have pretty negative opinions about this genre, even prejudices, and some even expand this negative views towards listeners of this genre. So, my goal in this paper was to examine in details the influence of rock music on preschool children. I was particularly interested if rock music affects children's aggresiveness. In the theoretical part, we examine emotional and social development of preschool children and their aggressiveness. Theoretical focus is on musical preferences, features and characteristics of rock music and personal and behavioral characteristics of listeners of such music. Empirical part of the paper describes results of our research. Research showed that the most positive forms of behavior occurred during children’s free play when rock music was used as a backdrop music, while negative behavior was noticed when classical music was used. It was also noticed that boys experienced most of positive and negative forms of behaviour. Regarding preschool children’s aggressiveness level we didn’t notice any changes, contrary to our expectations. Between rock music and classical music as an audio backdrop and without musical background there was no statistically significant differences between positive and negative forms of behaviour. Finally, it should be noted that results should be interpreted carefully as experiment could be further methodologically improved.
Ključne besede:emotional and social development of preschool children, aggressive behavior, music preferences, influence of rock music on behavior


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici