| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MANAGERSKI VIDIKI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU TUŠ D.O.O.
Avtorji:Novačan, Melita (Avtor)
Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Novacan_Melita_2010.pdf (3,26 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Dandanes ni dovolj, da podjetje nudi le konkurenčno uslugo, pač pa so pomembni dejavniki, ki na to vplivajo. Predvsem je pomembno, da se v današnjem času, ko je gospodarska kriza na vrhuncu, podjetje prilagaja spremembam na trgu. Ključ do uspešnega podjetja so motivirani in zadovoljni zaposleni. Tega se zavedajo tudi uspešni slovenski managerji. Visoko motivirani zaposleni so potencialni vir podjetja. Dobri poslovni rezultati, večja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih namreč temeljijo na uspešno vodenem sistemu nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Takšno podjetje bo uspelo zadržati ključne kadre, ki k organizacijskem razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Pripadnost zaposlenih v podjetju dosežemo z zadovoljstvom, namreč če bomo zagotavljali zadovoljstvo pri delu, bodo zaposleni na svojem delovnem mestu uspešni. Ukrepi, ki jih uvajamo za večje zadovoljstvo zaposlenih, za zagotovitev večje uspešnosti in učinkovitosti vedno vplivajo na večjo uspešnost zaposlenih in posledično na večjo uspešnost podjetja. Managerji in zaposleni morajo biti zavezniki. Med njimi namreč mora biti medsebojno sodelovanje. Če vsak od njih prispeva svoje ideje, znanje, prizadevanje, napore, da bi dosegli skupen cilj, pomeni, da skupaj nastopajo kot zavezniki, ki imajo skupen interes in cilj. Takšno sodelovanje sproža zadovoljstvo in omogoča skupen uspeh pri delu. Iz tega lahko sklepamo, da so motivacija, zadovoljstvo zaposlenih in primeren sistem nagrajevanja ključnega pomena za dobro poslovanje podjetja. V podjetju Tuš d.o.o. smo izvedli raziskavo, ki je pokazala, kako so zaposleni zadovoljni s svojim delom in kaj bi želeli spremeniti. V podjetju se zelo zavedajo pomena zadovoljstva zaposlenih, zato jim je omenjena raziskava pripomogla k še boljšemu sodelovanju vodstva in sodelavcev ter s tem še k uspešnejšemu poslovanju podjetja.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: zadovoljstvo pri delu, podjetje, zaposleni, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija, motivacijske teorije, nagrajevanje, medsebojni odnosi, managerji, uspešnost.
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
UDK:331.1
COBISS_ID:10892060 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ULAJABGQ
Število ogledov:2371
Število prenosov:223
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MANAGEMENT ASPECTS OF SATISFACTION OF EMPLOYEES IN THE COMPANY TUŠ D.O.O.
Opis:In today`s times of economic downturn, is especially important, how the company adapts to changes in the market. Today, it is not enough that the offers a competitive service, but are important factors affecting this. The key to successful company are motivated and satisfied employees. This is also aware of the successful of Slovenian managers. Highly motivated employees are a potential source of the company. Good business results, increased productivity and employee satisfaction, are based on successfully led system of rewarding and motivating employees. Such a company will be able to retain key personnel who contribute the most to organization development and success. Satisfaction leads to a feeling of employees to belong to a company. The employees will be successful at their job position it we guarantee satisfacion at work. The steps that we are implementing for higher satisfaction of employees, for guaranteeing higher success and effectiveness, always influence higher success of employees and in the end phase also higher success of a company. Managers and employees have to be allies. There has to be mutual cooperation among them. If each of them contributing their ideas, knowledge, efforts and if everyone contributes their shate to achieve a common goal this means that together they act as allies with common interest and goal to be achieved. Such cooperation raises the satisfaction in joint success in the work. From this it can be concluded that motivation, employee satisfaction and an appropriate system is crucial for good performance of the company. Among employees in the company Tuš d.o.o. we carried a survery, which showed management how are employees satisfied with their work and what would they like to change. Because the company is very aware of the importance satisfaction of employees, so with study, we did help to further improve to cooperative of management and employees, in order to continue to successfully business interprises.
Ključne besede:satisfaction at work, company, employees, factors of satisfaction of employees, motivation, motivational theory, rewarding, mutual relations, managers, performance.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici