SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA POGOJEV ZA IZVAJANJE GIBALNIH DEJAVNOSTI V VRTCU
Avtorji:Bele, Barbara (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bele_Barbara_2010.pdf (1,17 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Analiza pogojev za izvajanje gibalnih dejavnosti v vrtcu smo želeli ugotoviti, kakšne pogoje za izvajanje gibalnih dejavnosti imajo v vrtcu. Zanimalo nas je, kakšna je pri tem vloga vzgojiteljev in vzgojiteljic in ali je njihova usposobljenost na gibalnem področju ustrezna. Ugotavljali smo tudi, kako pogosto vzgojiteljice in vzgojitelji izvajajo gibalno/športno dejavnost v vrtcu. Z anketnim vprašalnikom smo želeli podrobneje preučiti vpliv delovnega okolja na vzgojitelja predšolskih otrok. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili cilje gibalne/športne vzgoje v vrtcu, gibalni razvoj otrok v predšolskem obdobju, pomen in vpliv gibalnih/športnih dejavnosti za celostni razvoj otroka, materialne pogoje za izvajanje gibalnih/športnih vsebin v vrtcu in usposobljenost vzgojiteljic na gibalnem področju. V empiričnem delu smo za raziskovalni instrument uporabili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 20 vzgojiteljic iz novomeškega vrtca Ciciban in enote Labod. Na podlagi razrešenega anketnega vprašalnika smo ugotovili, da so v anketi večinoma sodelovale vzgojiteljice, ki imajo 20 let ali več delovne dobe. Večina vzgojiteljic ima končano dve- ali triletno višjo šolo. Večina vzgojiteljic, ki so sodelovale v anketi, dela v skupini otrok drugega starostnega obdobja. Ugotovili smo, da vzgojiteljice, ki so sodelovale v anketi za izvajanje gibalno/športne dejavnosti, večinoma uporabljajo večnamenski prostor. Vzgojiteljice so navedle, da imajo tudi travnate in asfaltne površine s primernimi igrali. Polovica vzgojiteljic je menila, da imajo nezadostno količino športnih pripomočkov in da je njihova kvaliteta slaba, druga polovica vzgojiteljic pa meni, da imajo zadostno količino športnih pripomočkov. Iz anketnega vprašalnika smo ugotovili, da se večina vzgojiteljic v zadnjih dveh letih ni udeležila nobenega seminarja, povezanega z gibalnim/športnim področjem. Vzgojiteljice občasno spremljajo strokovno literaturo s področja gibanja/športa in občasno spremljajo tudi strokovne vire, ki jim pomagajo pri poklicnem delu. Vzgojiteljice so navedle, da v zadnjih dveh letih niso delale zunaj vrtca v društvih, pri zasebniku ali samostojno kot vaditelj, trener oz. inštruktor športa. Večina vzgojiteljic se občasno vključuje v različne projekte, povezane z gibalnim/športnim področjem. Vzgojiteljice pripisujejo pomembnost poznavanju družbenega pomena športa in zase menijo, da so za to tudi usposobljene. Menijo, da dobro poznajo področje gibanja v Kurikulumu za vrtce in tudi, da so usposobljene za jasno definiranje ciljev in dosežkov glede na področje gibanje v Kurikulumu za vrtce.
Ključne besede:prostorski in materialni pogoji, igrišče, usposobljenost vzgojiteljev, gibalne/športne dejavnosti v vrtcu
Leto izida:2010
Založnik:[B. Bele]
Izvor:Maribor
UDK:796(043.2)
COBISS_ID:17846792 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2830
Število prenosov:666
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF CONDITIONS FOR PERFORMANCE OF PHYSICAL ACTIVITIES IN KINDERGARTEN
Opis:In a final thesis entitled Analysis of conditions for performance of physical activities in kindergarten we wanted to ascertain the conditions under which physical activities in a kindergarten are performed. We wanted to determine the role of kindergarten teachers in this sort of activities and whether they are suitably qualified in the field of physical education. We also wanted to establish how often kindergarten teachers incorporate physical exercises in everyday activities. We also designed a questionnaire which enabled us to study the influence of working environment on kindergarten teachers in detail. The final thesis consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part we presented the aims of physical education in kindergarten, the physical development of children in a preschool period, the significance of physical/sporting activities and their influence on a child’s holistic development, facility conditions and suitable equipment for performance of physical/sporting contents in kindergarten, and teachers’ qualification in the field of physical education. In the empirical part a questionnaire was used as a research instrument. It was completed by 20 teachers from Novo mesto's kindergartens Ciciban and Labod. On the basis of result analysis we found out that the majority of teachers, who filled in the questionnaire, had been teaching for 20 years or more. Most of the teachers finished a two or three year undergraduate education. The majority of teachers, who completed the questionnaire, work with children aged between 3 and 5. We established that the kindergarten teachers, who completed the questionnaire, perform physical/sporting activities mostly in a multipurpose room. The teachers also stated that they use suitable recreational equipment placed on grass and asphalt areas. 50 % of the teachers stated that there is too little of sporting equipment and that it is of poor quality, while the other half believes that the sporting equipment is adequate. The questionnaire results revealed that in the past two years the majority of kindergarten teachers hadn’t attended any of the seminars on physical/sporting activities. Teachers read literature on physical activities and sports from time to time and only occasionally decide to consult published sources to improve their working methods. Teachers stated that in the past two years they hadn’t worked for an association, independent contractor or individually as a trainer or sports instructor. The majority of teachers occasionally participate in different projects in the fields of physical activity and sports. Kindergarten teachers understand the significance of being aware how important sport for our society is and regard themselves as suitably qualified. They believe they are well informed on the aspects of physical activity as a part of the Preschool Curriculum and believe that they are qualified to define aims and achievements according to the Preschool Curriculum.
Ključne besede:facility conditions and suitable equipment, playground, qualification of kindergarten teachers, physical/sporting activities in kindergarten


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici