| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VLOGA SELEKTIVNEGA SPREMLJANJA MEDIJEV KOT ORODJA ZA NADZOROVANJE KOMUNICIRANJA PODJETJA
Avtorji:ID Breznik, Marko (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Breznik_Marko_2010.pdf (1,60 MB)
MD5: 5A251DC1351A653FF45EF0067D64D4FE
PID: 20.500.12556/dkum/03555980-5227-45f0-bd73-bc046c8d0dca
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Komuniciranje podjetja je pomembna tema v poslovnem svetu. Za razvoj uspešnega podjetja se moramo zavedati pomembnosti ugleda podjetja, komuniciranja podjetja in prednosti, ki jih nudita spremljanje in analiza spremljanja pojavljanja podjetja v medijih. V diplomski nalogi smo preučili pojme identiteta, imidž in ugled podjetja in jih povezali s komuniciranjem podjetja. Le-to smo nato spremljali in analizirali s pomočjo spremljanja pojavljanja podjetja oziroma medijskega prostora za podjetje Si.mobil in pridobljene rezultate nato analizirali v analizi pojavljanja podjetja Si.mobil v medijih. Namen moje diplomske naloge je prikaz vloge spremljanja in analize pojavljanja podjetja v medijih in uporabnost teh dveh orodij pri strateškem upravljanju komuniciranja z javnostmi.
Ključne besede:identiteta, imidž in ugled podjetja, komuniciranje podjetja, kliping, odnosi z javnostmi
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Breznik]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-15082 Novo okno
UDK:659.2:004+316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:14594582 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AEO0AEKK
Datum objave v DKUM:01.09.2010
Število ogledov:7981
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE OF SELECTIVE MEDIA MONITORING AS A TOOL FOR COMPANY COMMUNICATIONS SUPERVISION
Opis:In the world of business company communications is an important topic. When speaking of the development of a successful company, we should be aware of the importance of company image and company communications as well as the advantages of monitoring and the analysis of clipping. This undergraduate dissertation discussed the terms identity, company image and company reputation and linked them to company communications. The latter was then monitored and analysed with the help of media monitoring service or clipping for the company Si.mobil. The results were then analysed in the analysis of the occurrence of Si.mobil in the media. The aim of this undergraduate dissertation is to show the roles of monitoring and the analysis of the occurrence of a company in the media as well as how useful these two tools are in the strategic management of public communications.
Ključne besede:identity, company image and company reputation, company communications, clipping, public relations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici