SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:TRŽENJSKI NAČRT IZDELKA PODJETJA
Avtorji:Rebernik, Brigita (Avtor)
Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Rebernik_Brigita_1988.pdf (765,89 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomska naloga obravnava teorijo in prakso trženja novega izdelka, spojke hidravlične cevi. V prvem deluje je predstavljen problem, metode dela in postavljene hipoteze, temu sledi teoretičen del, ki na kratko zajema, kaj trženjski načrt je, analizo zunanjega in notranjega okolja, segmentiranje, pozicioniranje, izbira ciljnega trga in marketinški splet. Teoriji sledi poglavje, kjer je opisano trenutno stanje v podjetju, ki se nanaša na teorijo in trženjski načrt novega izdelka. V 7. sklopu diplomskega dela je izvedena tržna raziskava, ki poda informacije o prepoznavnosti izdelka, kakšne so potrebe na trgu in nekatere značilnosti potrošnikov pri izbiri ter nakupu novega izdelka. V zadnjem sklopu je oblikovan predlog marketinškega načrta za nov izdelek, ki podjetju omogoča oblikovanje tržne strategije, s katero bo podjetje KOPIT d.o.o. izvedlo uspešen prodor na trg z novim izdelkom, povečalo se bo povpraševanje po izdelku in promocija ter pospešila se bo prodaja.
Ključne besede:Trženje, spojka hidravlične cevi, trženjski načrt, tržna raziskava
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6750483  Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:5083
Število prenosov:772
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING PLAN OF PRODUCT IN COMPANY
Opis:The thesis deals with the theory and practice of marketing a new product, hydraulic hose couplings. The first part presents a problem, working methods and hypotheses. The following theoretical part explains what the marketing plan is, the analysis of external and internal environment, segmentation, positioning, selection of target market, and marketing mix. The theory is followed by a chapter describing the current situation in the company referring to the theory and new product marketing plan. In the 7th part of the thesis, a market research is carried out in order to provide information on the visibility of the product, what are the needs of the market, and some of the characteristics of consumers in selecting and purchasing a new product. In the last section a marketing plan proposal for a new product is designed. The plan enables the company KOPIT d. o. o to design a marketing strategy for executing a successful market penetration of a new product, increase the demand for the product, and promote and accelerate the sales.
Ključne besede:Marketing, hydraulic hose coupler, marketing plan, marketing research


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici