| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:TRŽENJE TURISTIČNIH AGENCIJ ZA MLADE V SLOVENIJI
Avtorji:ID Grkovska, Slavica (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Grkovska_Slavica_2010.pdf (1,50 MB)
MD5: FC467BA68EEACD095D599152116A7CC7
PID: 20.500.12556/dkum/d3c43394-58ca-45c9-947d-6d8816e53808
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V teoretičnem delu smo definirali pojme povezane s trženje storitev in poudarili bistvo marketinškega spleta 7P za storitve, v poglavju Marketinški splet za turistične agencije za mlade pa smo to prenesli v prakso. Izvedli smo tudi anketni vprašalnik, na katerega se je odzvalo 103 anketirancev. Z anketnim vprašalnikom smo poizvedovali kakšno je mnenje mladih o turističnih agencijah za mlade, kaj menijo o njihovih ponudbah, cenah, destinacijah in koliko so v resnici obveščeni o njihovih ponudbah. Z rezultati ankete smo ugotavljali trenutno stanje, kako dobro mladi poznavanja turističnih agencij za mlade in njihove ponudbe.
Ključne besede:Turizem, Turistična destinacija, Turistične agencije za mlade, Turistično povpraševanje, Turistična ponudba, Marketinški splet 7P
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-15041 Novo okno
COBISS.SI-ID:6750227 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WSJSYVDJ
Datum objave v DKUM:23.11.2010
Število ogledov:3557
Število prenosov:415
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING OF TRIST AGENCIES FOR YOUNG PEOPLE IN SLOVENIA
Opis:In the theoretical part, we define the concepts associated with marketing services and highlight the essence of marketing mix 7P for services and all that transferd in practice in the chapter Marketing mix for a travel agencies for young people. We carried out a survey questionnaire, which responded to the 103 respondents. With the questionnaire we try to find out what kind of opinion have young people for the travel agencies for young people, what they think of their offerings, prices, destinations and how much they realy now about ther offers. With the results of the survey we observed the current situation, we were interested to know how well young people know about travel agency for young people and their offers.
Ključne besede:Tourism, Tourist Destination, Turist agencies for young people, Tourist Demand, Tourist Attraction, Marketing mix 7P


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici