SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UPORABA SOCIALNIH OMREŽIJ ZA POVEČANJE OBISKA SPLETNE STRANI
Avtorji:Kepnik, Valerija (Avtor)
Leskovar, Robert (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kepnik_Valerija_2010.pdf (2,19 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomska naloga obravnava uporabo socialnih omrežij za povečanje obiska spletne strani podjetja Tridens. Predstavljeno je podjetje, njihova spletna stran in socialna omrežja, ki jih uporabljajo. Za potrebe naloge so podrobno opisani: Facebook, blog, Twitter, Flickr, SlideShare, LinkedIn in YouTube. Predstavljene so tudi nekatere prednosti za podjetja, ki jih ponujajo socialna omrežja. V eksperimentalnem delu naloge je bila izvedena analiza obiskov na spletni strani in sicer pred uporabo socialnih omrežij za obdobje od 1.1.2009 do 1.7. 2009 in po uporabi socialnih omrežij za obdobje od 1.1. 2010 do 1.7. 2010. Meritve, ki so bile izvedene so pokazale, da se je obisk spletne strani po uporabi socialnih omrežij povečal za 4 krat. Raziskava ni samo pokazala, da se je po uporabi socialnih omrežij povečal obisk spletne strani, ampak tudi povpraševanje po izdelkih in storitvah.
Ključne besede:Socialna omrežja, internet, Facebook, Google Analytics
Leto izida:2010
Izvor:Kranj
COBISS_ID:6764563 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2422
Število prenosov:324
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USAGE OF SOCIAL NETWORKS TO INCREASE WEBVISITS
Opis:This thesis deals with the use of social networks to increase the number of visitors to the Tridens' website. The company, its website, and the social networks it uses are described and analyzed. For the purposes of this thesis, Facebook, Blog, Twitter, Flickr, SlideShare, YouTube, and LinkedIn are examined in detail. The thesis also presents some advantages for companies that are gained by using social networks. In the experimental part of this thesis is an analysis of visits to the website prior to using social networks for the period from 1.1.2009 to 1.7. 2009 and then, after using social networks for the period from 1.1. 2010 to 1.7. 2010. The measurements that were carried out show that the visits to the website after using social networks increased by 4 times. The study shows that using social networks not only greatly increased visits to the website but also raised the consequent demand for its products and services.
Ključne besede:Social Networks, Internet, Facebook, Google Analytics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici