| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UČENJE TUJEGA JEZIKA V 1. TRILETJU OSNOVNE ŠOLE IN CLIL
Avtorji:Kralj, Damjana (Avtor)
Brumen, Mihaela (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kralj_Damjana_2010.pdf (690,47 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu je predstavljen sodoben pristop k poučevanju tujega jezika CLIL. Navedla sem pomembne prelomnice v razvoju CLIL-a skozi čas. Prikazala sem modele poučevanja tujega jezika v Sloveniji in drugod po svetu. V nadaljevanju sem predstavila zgodovino CLIL-a, kako CLIL deluje, zakaj je pomemben, katere so njegove prednosti, zakaj je CLIL eden izmed uspešnih pristopov poučevanja tujega jezika v otroštvu, kateri so tipi CLIL-a in pa primere CLIL-a v slovenskih šolah. V empiričnem delu diplomske naloge sem prikazala stališča učencev prvega triletja osnovne šole do učenja nemškega jezika po sodobnem pristopu CLIL. Rezultati kažejo, da je zanimanje učencev za učenje nemškega jezika po sodobnem pristopu CLIL veliko. Raziskava je pokazala tudi, da se učencem učenje nemškega jezika po sodobnem pristopu CLIL zdi zanimivo vendar si kljub temu ne želijo več ur poučevanja nejezikovnih predmetov v nemškemu jeziku.
Ključne besede:CLIL, učenje nemškega jezika, prvo triletje
Leto izida:2010
Založnik:[D. Kralj]
Izvor:Rogaška Slatina
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17843976 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IIQOIBRS
Število ogledov:2948
Število prenosov:414
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:FOREIGN LANGUAGE LEARNING IN THE FIRST CYCLE OF PRIMARY SCHOOL EDUCATION AND CLIL
Opis:The diploma thesis presents a modern approach to teaching a foreign language CLIL (Content and Language Integrated Learning). I indicate the important milestones in the development of CLIL through time. Different models of foreign language teaching in Slovenia and elsewhere in the world are introduced. I also present history of CLIL, how CLIL works, why CLIL is important, what its advantages are, why CLIL is one of the successful approaches to teaching a foreign language in childhood, which types of CLIL we know and cases of CLIL in Slovenian schools. In the empirical part of the thesis I present the views of pupils in the first cycle of primary school towards learning the German language in the first cycle of primary school through the modern approach CLIL. The results show the great interest of students for learning German through the modern approach CLIL. The survey also shows that students are interested in learning German through the modern approach CLIL; however, they do not want more hours devoted to learning the non-language subjects through German.
Ključne besede:CLIL (Content and Language Integrated Learning), German language learning, the first cycle of primary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici