| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:KAKOVOST ZAPOSLENIH V POTOVALNIH AGENCIJAH V SLOVENIJI
Avtorji:ID Vodlan, Urška (Avtor)
ID Lebe, Sonja Sibila (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Vodlan_Urska_2010.pdf (352,92 KB)
MD5: 3AA682A8222641BFD2B1BF8007BA0901
PID: 20.500.12556/dkum/b28416a4-e3dc-4eba-b632-1ec0f6f05235
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem seminarju z naslovom »Kakovost zaposlenih v potovalnih agencijah v Sloveniji« obravnavamo zaposlene v potovalnih agencijah, in sicer njihovo za stroko relevantno splošno znanje (geografije), izkušnje, poznavanje storitev in odnos do strank. Glavni cilj diplomskega dela je bilo ugotoviti, kakšen pristop do strank uporabljajo zaposleni in na osnovi spoznanj izdelati predloge za izboljšanje trenutne situacije. V teoretičnem delu tega zaključnega dela smo opisali pojem kakovosti storitev in predstavili pomen standardov kakovosti. Nato smo se osredotočili na management kadrov, kjer smo se dotaknili pomena zaposlenih v storitveni dejavnosti ter prodajnega osebja in njihovih osebnostnih lastnosti, veščin in izobrazbe ter izkušenj. V nadaljevanju smo obravnavali še zadovoljstvo kupcev ter dejavnikov, ki vplivajo nanj. S pomočjo teoretičnih dognanj smo želeli vsem temo malce bolj približati. Ker smo na podlagi osebnih izkušenj v preteklosti predpostavljal, da je kakovost kontaktnega osebja v potovalnih agencijah v pretežni meri nezadostna, smo v praktičnem delu diplomskega seminarja opravili raziskavo s pomočjo metode skritega kupca, s katero smo potrdili osnovno trditev diplomskega dela. Sklepni del naloge predstavljajo priporočila, kaj in kako v analiziranih agencijah izboljšati, da bi dosegli boljšo kakovost storitev ter s tem višje zadovoljstvo kupcev.
Ključne besede:Kakovost, prodajno osebje, potovalne agencije, poznavanje storitev, odnos do strank, pomen zaposlenih in zadovoljstvo kupcev.
Kraj izida:Velenje
Založnik:[U. Vodlan]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-14923 Novo okno
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:10505244 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OG8QHX5J
Datum objave v DKUM:06.01.2011
Število ogledov:1926
Število prenosov:206
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:QUALITY OF EMPLOYEES IN TRAVEL AGENCIES IN SLOVENIA
Opis:The diploma “The Employees' Quality in Travel Agencies in Slovenia” is a discussion about employees in travel agencies, especially their general knowledge (of geography) which is relevant for the field/profession, their experience, service skills and their relationship to costumers. The priority in the diploma is employees’ behaviour towards costumers and forming suggestions to improve current situation. The theoretical part provides our description/definition of service quality and presents the quality standards. We focused on management of personnel, the significance/role of sales personnel and employees in service industry, and also on their character, skills, education and experience. Furthermore, we discussed buyers’ satisfaction and factors which influence it. On the basis of our theoretical findings, we wanted to enlighten the subject to the others. Presupposed from our own experience, the quality of contact staff in travel agencies is mostly low. Therefore, we confirmed the diploma’s basic statement in the practical part by using a method of secret/hidden buyer. The last part consist of recommendations how to improve the service quality and buyers’ satisfaction in the analysed travel agencies.
Ključne besede:Quality, sales personnel, travel agencies, service skills, relation to costumers, the significant of employees, and costumers’satisfaction.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici