| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA OGLAŠEVANJA V PODJETJU RUTAR
Avtorji:Rojko, Mojca (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Rojko_Mojca_2010.pdf (5,56 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vsako podjetje se mora truditi za svoj obstoj. Najbolj pomembno je, da zna komunicirati s svojo ciljno skupino, saj lahko samo tako obstane na trgu. Danes, ko se konkurenčna podjetja ruvajo med seboj, poskušajo priti v ospredje in postati vodilni v svoji panogi, si je potrebno ustvariti dober ugled podjetja, na katerega seveda vpliva tudi oglaševanje. V svojem diplomskem seminarju sem analizirala oglaševanje podjetja Rutar in s tem sem želela prikazati takšen način oglaševanja, ki v današnjih časih pritegne. S tem sem prikazala, kaj morajo podjetja upoštevati, da vedno znova pritegnejo svoje kupce in jih seveda tudi obdržijo. Pri diplomskem seminarju sem si pomagala z izvedbo anketnega vprašalnika, ki se nanaša na različne načine oglaševanja. Tako sem dobila vpogled na to, kako sprejemajo oglaševalska sporočila anketirani ljudje. Anketni vprašalnik sem izvedla na področju Maribora. Namen ankete je bil zavreči ali potrditi začetne hipoteze. Rezultati so dve potrdili in eno zavrgli. Mislim, da si bo tudi podjetje Rutar lahko pomagalo z mojim diplomskim seminarjem in upam, da bodo upoštevali moje analize in priporočila.
Ključne besede:Trženjski splet, analiza oglaševanja, anketni vprašalnik, oglaševalsko sporočilo, marketinško komuniciranje
Leto izida:2010
Založnik:[M. Rojko]
Izvor:Maribor
UDK:659.1
COBISS_ID:10449180 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GRY1QW5U
Število ogledov:2408
Število prenosov:374
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF ADVERTISING IN THE ORGANIZATION RUTAR
Opis:Every company has to strive for its existence. The most important thing is to know how to communicate with its target group, because this is the only way to subsist on the market. Today, when the competitive companies struggle among them, try to stand out, and become the leaders in their branches, it is of the utmost importance to set up a good reputation, which is also very influenced with the advertisement. In my diploma thesis, I have analyzed the advertisement of the company Rutar, with which I wanted to show an attractive example of advertisement. In my example I have shown what companies have to consider if they want to attract and keep their customers. I supported my diploma thesis with a survey that relates to various methods of advertisement. In this way I have gained an insight on how the sampled population receive the advertisement messages. I have done my survey in the Maribor region. The purpose of the survey was to discard or confirm the starting hypotheses. The results confirmed two, and discarded one of them. I think that the company Rutar can benefit with my diploma thesis, and I hope that they will consider my analyses and recommendations.
Ključne besede:Marketing mix, promotion analysis, survey questionnaire, advertising message, marketing communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici