| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UVEDBA URAVNOTEŽENEGA SISTEMA KAZALNIKOV V IZBRANI ORGANIZACIJI
Avtorji:Šumak, Ana (Avtor)
Kolar, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Sumak_Ana_2010.pdf (676,18 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V današnjem času, polnem nenadnih sprememb in velike konkurence je za podjetje izjemno pomembno, da zna izkoristiti konkurenčno prednost in najti načine, da le-to na dolgi rok tudi ohrani. Uspešnost podjetja je odvisna od tega, kako hitro in učinkovito podjetje sprejema in uporablja informacije, ki jih pridobiva s pomočjo določenih kazalnikov. Izjemno pomembno je, da podjetje ne spremlja le finančnih kazalnikov, ampak se usmerja predvsem na tiste vidike, ki omogočajo podjetju doseganje konkurenčne prednosti. Eden izmed načinov takšnega spremljanja uspešnosti je tudi uravnoteženi sistem kazalnikov, ki spremlja uspešnost podjetja s pomočjo štirih vidikov: finančni vidik, vidik poslovanja s strankami, vidik notranjih poslovnih procesov ter vidik učenja in rasti. Predstavljeni model ni le merilni sistem uspešnosti podjetja, ampak daje celovit pregled nad učinkovitostjo poslovanja podjetja (na vseh ravneh odločanja v podjetju). Preden se podjetje odloči za uvedbo uravnoteženega sistema kazalnikov, mora jasno opredeliti vizijo, poslanstvo ter cilje podjetja. Na podlagi tega se oblikuje sistem izbranih kazalnikov iz že omenjenih štirih vidikov, ki je prilagojen potrebam posameznega podjetja. Ta daje poslovodstvu informacije, ali sledi zastavljeni strategiji ter ciljem, ali ne. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo pričeli s projektom uvedbe uravnoteženega sistema kazalnikov v izbranem podjetju. Izbrali smo takšne kazalnike, ki so se nam po preučitvi dosedanjega stanja v podjetju zdeli najprimernejši in najbolj uporabni. Kazalniki bodo podjetju v pomoč, da se pravočasno odzovejo na morebitna odstopanja od želenega ter spremembe na trgu.
Ključne besede:uravnoteženi sistem kazalnikov, kazalniki, projekt, projektni management, poslanstvo, vizija, cilji podjetja, finančni vidik, vidik poslovanja s strankami, vidik notranjih poslovnih procesov, vidik učenja in rasti
Leto izida:2010
Založnik:[A. Šumak]
Izvor:Celje
UDK:005.8
COBISS_ID:10540316 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2GESR6XQ
Število ogledov:1988
Število prenosov:374
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:APPLICATION OF BALANCED SCORECARD IN SELECTED COMPANY
Opis:Nowadays for enterprises are very important that they know how to use competitive advantage and find different ways for their long-term maintaining, because of many unexpected changes and large competition. The success of enterprise is dependent on speed and efficiency of acceptation and usage of information which it gets with measures. It is very important that the enterprises do not watch just financial measures but also those points of view which bring a competitive advantage. The way of suchlike success measurement is also the balanced scorecard which includes four points of view: financial, customer, internal process, innovation and learning perspective. Presented model is not just a measurement system of enterprise success but it gives a complete review of business efficiency (on whole level of decision-making). Before the enterprises implemented this method, they must clearly define a vision, mission and goals. Based on that, we form system of selected measures (including all four points of view) which is adapted to needs of individual enterprise. Balanced scorecard gives information to top management if they follow the selected strategy. We began with project of introduction of balanced scorecard in selected company in our practical part of diploma seminar. We chose the measures which are the most suitable and applicable in our opinion. The measures will help the enterprise for timely respond to deviations and changes on market.
Ključne besede:balanced scorecard, measures, project, project management, mission, vision, goals, financial perspective, customer perspective, internal process perspective, innovation and learning perspective


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici