| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UČILNICA V NARAVI NA OBMOČJU TURNIŠČA – EKOREMEDIACIJE
Avtorji:ID Kukovec, Albina (Avtor)
ID Vovk-Korže, Ana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kukovec_Albina_2010.pdf (41,88 MB)
MD5: 694419D7356006DCE7ABD469B8F3932A
PID: 20.500.12556/dkum/f902bf44-8dbe-4c46-85cb-84a4c5ec458f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Učilnica v naravi je pomembna oblika poučevanja v današnjih šolah. Učenci in dijaki tako z lastnim delom v naravi na praktičnih primerih spoznavajo pojave in procese. V diplomskem delu je predstavljeno območje, kjer se lahko izvede učilnica v naravi. To je območje Turnišča pri Ptuju. Predstavila sem naravnogeografske značilnosti območja ter izpostavila vsebine, kot so vodovje, prst in rastlinstvo. Na območju najdemo naravne ekosisteme, kot sta potok in gozd, ter umetne ekosisteme, kot so park in ribnik. V skladu z možnostmi sem izdelala primer učilnice v naravi, ki temelji na naravnih procesih za zaščito in obnovo okolja, torej na ekoremediacijah (ERM). Učilnica v naravi je primerna za zadnjo triado osnovne šole in za srednje šole. Učenci in dijaki tako z različnimi metodami preučujejo naravne in umetne elemente v naravi in si oblikujejo vrednote varovanja okolja. Diplomsko delo vsebuje opis postopkov za izvajanje terenskega dela v učilnici v naravi, kjer so prav tako izpostavljeni vodovje, prst in rastlinstvo. Glede na izbiro območja Turnišče pri Ptuju so postopki prirejeni in popravljeni tako, da je njihovo izvajanje lažje. Diploma je nastala na osnovi uporabe metodologije za učilnico v naravi. Ugotovila sem, da so vsebine iz ERM geografske vsebine, ki bi jih morali poznati pri preventivnem in kurativnem varstvu okolja. Njihovo spoznavanje je najlažje na terenu. V Sloveniji je mnogo območij, ki so s svojimi pokrajinskimi elementi primerna za le-to. Eno od takih območij je tudi Turnišče pri Ptuju.
Ključne besede:narava, ekoremediacije (ERM), geografija, terensko delo, Dravsko polje, Turnišče pri Ptuju
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Kukovec]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-14752 Novo okno
UDK:91(043.2)
COBISS.SI-ID:17902600 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AE6EM6ZI
Datum objave v DKUM:12.10.2010
Število ogledov:3003
Število prenosov:341
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:NATURE'S CLASSROOM IN TURNIŠČE – ECOREMEDIATIONS
Opis:Nature's classroom is an important form of teaching in current schools. It enables students and pupils to learn about events and processes with help of practical examples and through their own work in nature. This thesis presents an area where a nature's classroom could be held. The area is around Turnišče near Ptuj. I presented the natural geographical characteristics of the area and emphasised certain subjects, namely waters, soil and vegetation. The area comprises natural ecosystems (a brook and a forest) as well as artificial ecosystems (a park and a pond). Based on the possibilities I made an example of a nature's classroom that relies on natural processes for nature protection and restoration – ecoremediation (ERM). The nature’s classroom is suitable for the last triad of primary school and high schools. Students and pupils study natural and artificial elements in nature with help of various methods and by that form their values of nature protection. The thesis comprises a description of procedures for performing field work in nature’s classroom; the emphasis is again on waters, soil and vegetation. Regarding the choice of the area, Turnišče near Ptuj, the procedures have been adjusted and corrected to enable an easier implementation. The thesis is written on the basis of the use of the methodology for nature’s classroom. I found that ecoremediation (ERM) comprises geographical subjects that should be a part of preventive and sanative environmental protection. Learning about these subjects on the field is the easiest way. In Slovenia there are many areas that are suitable for such learning and Turnišče near Ptuj is one of these areas.
Ključne besede:nature, ecoremediation, geography, field work, Dravsko polje, Turnišče near Ptuj


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici