| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UPORABA VEČKRITERIJSKIH METOD PRI IZBIRI TISKANIH MEDIJEV
Avtorji:Švajger, Mihaela (Avtor)
Čančer, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Svajger_Mihaela_2010.pdf (544,98 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Glavni problem, ki smo ga izpostavili v diplomskem seminarju, se nanaša na izbiro najugodnejšega tiskanega medija za blagovno znamko, ki jo trži podjetje Herz d.d. Namen dela diplomskega seminarja je bil rešiti problem z uporabo večkriterijskih metod in računalniškim programom Web — HIPRE. V prvem delu diplomskega seminarja smo predstavili teoretične vidike oglaševanja, podrobneje tiskane medije in cilje oglaševanja. Na kratko smo predstavili podjetje Herz d.d., njihov namen in cilje oglaševanja ter predviden letni plan oglaševanja. Analizirali smo tiskane medije: Eges, Varčujemo z energijo, Moj dom, Instalater in Vaš Profit na podlagi strokovnosti revije, ciljne skupine ki jo dosegajo, izhajanja in naklada revije, področja kjer izhaja revija, ter cene oglasnega prostora A4 formata v reviji. Teoretično smo podali postopek metode za večkriterijsko odločanje in uporabili tehniko šestih vprašanj za ustvarjalno definiranje problema. V praktičnem delu diplomskega seminarja smo ocenili in presodili tiskane medije z računalniškim programom Web — HIPRE. Na podlagi merljivih kriterijev, ki smo jih analizirali v večkriteriski analizi tiskanih medijev, smo s pomočjo programa prišli do ugotovitev, kateri tiskani mediji so za podjetje Herz d.d. najprimernejši.
Ključne besede:Večkriterijsko odločanje, Web-HIPRE, AHP, strukturiranje problema, atribut, SMART, SMARTER, SWING, kriterij, analiza občutljivosti, določanje uteži, ciljna skupina, tiskani mediji, tehnika šestih vprašanj, oglaševanje.
Leto izida:2009
Založnik:[M. Švajger]
Izvor:Maribor
UDK:659.1
COBISS_ID:10350620 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:I1K5PBAK
Število ogledov:1962
Število prenosov:203
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE USE OF MULTI – CRITERIA METHODS IN SELECTING PRINT MEDIA
Opis:The main problem which was stressed in this work is related to the selection of the most favorable print media for the trademark marketed by Herz d.d. enterprise. The purpose of this work was to solve the problem by using multi-criteria methods and the Web - HIPRE computer program. In the first part of this work we introduced theoretical aspects of advertising; in detail, print media and advertising goals. We presented, in brief, the Herz d.d. enterprise, their purpose and goals of advertising and envisaged annual advertising plan. We analysed these print media: Eges, Varcujemo z energijo, Moj dom, Instalater and Vas Profit based on the magazine`s professionalism, gained target group, publishing and circulation, publishing area and the cost of an A4 size advertising space in the magazine. The process of the multi-criteria decision-making method was described in theory and the six-questions technique was used for a creative problem definition. In the practical part of this work we evaluated and assessed the print media with the Web - HIPRE computer program. Based on the measurable criteria, which were analysed by the multi-criteria analysis of print media, and with the help of the program we came to conclusions as to which of the print media is the most appropriate for the Herz d.d. enterprise.
Ključne besede:multi-criteria decision-making, Web-HIPRE, AHP, problem structuring, attribute, SMART, SMARTER, SWING, criterion, sensitivity analysis, weighting, target group, print media, six-questions technique, advertising.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici