| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV POZITIVNEGA MIŠLJENJA IN ČUSTVENE INTELIGENCE NA USPEŠNOST PODJETNIKA
Avtorji:Horvat, Boštjan (Avtor)
Treven, Sonja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Horvat_Bostjan_2010.pdf (3,00 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Merila in zahteve v poslovnem svetu so se v zadnjem desetletju zelo spremenila. V preteklosti je prevladalo prepričanje, da je za uspešnost podjetnika najpomembnejši inteligenčni kvocient in da čustva ter pozitivno mišljenje z uspehom nista povezana. V zadnjih letih pa v slovenski praksi ravnanja z ljudmi pri delu ta dva dejavnika pridobivata vedno večji pomen. Prav zaradi tega smo se odločili, da bomo v diplomski nalogi raziskali vpliv obeh omenjenih dejavnikov na uspeh podjetnika. Ključni cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, ali pozitivno mišljenje in čustvene spretnosti podjetnika pomembno vplivajo na njegovo poslovno uspešnost. V diplomski nalogi smo tako najprej predstavili vse tri ključne koncepte, tj. moč pozitivnega mišljenja, čustvena inteligenca in uspešnost podjetnika. V nadaljevanju pa smo nato na podlagi raziskave s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali njihovo povezanost. Ugotovili smo, da tako pozitivno mišljenje kot tudi čustvena inteligenca vplivata na uspeh podjetnika.
Ključne besede:Čustvena inteligenca, pozitivno mišljenje, uspeh podjetnika, faktorska analiza, regresijska analiza, uspeh, lastnosti dobrih podjetnikov, čustvene spretnosti
Leto izida:2010
Založnik:[B. Horvat]
Izvor:Hotiza
UDK:159.93/.94
COBISS_ID:10364444 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZGNRAVGP
Število ogledov:2662
Število prenosov:364
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE EFFECT OF POSITIVE THINKING AND EMOTIONAL INTELLIGENCE ON THE SUCCESS OF AN ENTREPRENEUR
Opis:Over the last decade the criteria and requirements in the business world have changed. In the past it was considered belief that IQ is the most important factor of entrepreneurs success and that positive thinking and feelings are not related to his success. But in the last years these two factors in Slovenia are increasingly gaining importance. This is why we decided that in our diploma work we will research the influence of these two factors on the success of the entrepreneur. A key objective of this work was to determine whether positive thinking and emotional skills of the entrepreneur have a significant impact on his financial performance. In the first part of the diploma work we presented the three key concepts this is power of positive thinking, emotional intelligence and success of the entrepreneur. In the secound part we then with the help of the questionnaire evaluated their relationship. The results confirm our hypothesis that both concepts positive thinking and emotional intelligence have some affect (influence) on the success of entrepreneurs.
Ključne besede:Emotional intelligence, positive thinking, successful entrepreneur, factor analysis, regression analysis, success, characteristics of good entrepreneurs, emotional skills.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici