| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MEDIJI PRI POUKU ANGLEŠKEGA JEZIKA V DRUGI TRIADI OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:Cafuta, Mateja (Avtor)
Brumen, Mihaela (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Cafuta_Mateja_2010.pdf (586,06 KB)
MD5: 662FB1FC06A59A526CE15D67A730A831
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu so predstavljena različna sodobna teoretična izhodišča, ki opredeljujejo medije kot sredstvo in pripomoček za informiranje ljudi. Prikazala sem uporabo medijev pri pouku tujega jezika. Vključila sem tudi prednosti in slabosti uporabe medijev pri pouku, zlasti pri pouku tujega jezika na razredni stopnji OŠ. V nadaljevanju pa so predstavljene številne dodatne dejavnosti, ki vključujejo medije v pouk in bi jih učitelji lahko uporabljali pri pouku tujega jezika ter ga tako še bolj popestrili in morda tudi dodatno motivirali otroke za učenje angleškega jezika na razredni stopnji osnovne šole. V empiričnem delu diplomske naloge sem prikazala stališča učencev drugega triletja osnovne šole glede vključevanja medijev pri pouku angleškega jezika ter kakšen je vpliv medijev na znanje angleškega jezika pri učencih na razredni stopnji OŠ. Rezultati kažejo, da so mnenja učencev o uporabi medijev pozitivna in da si želijo v pouk angleškega jezika vključiti še več medijev, predvsem elektronskih. Raziskava je pokazala tudi, da imajo mediji močan vpliv na znanje tujega jezika pri učencih, saj večina učencev pogosto spremlja oddaje v angleškem jeziku. Prav tako jih veliko tudi brska po spletnih straneh, ki so v angleščini, in ne nazadnje večina učencev raje posluša skladbe v angleškem jeziku, nekateri učenci pa posežejo tudi po angleški literaturi.
Ključne besede:Ključne besede: mediji, pouk tujega jezika, stališča učencev glede vključevanja medijev, vpliv medijev na znanje angleškega jezika
Leto izida:2010
Založnik:[M. Cafuta]
Izvor:Selnica ob Dravi
UDK:373.3:811.111(043.2)
COBISS_ID:17791240 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AIHBDVFG
Število ogledov:3153
Število prenosov:271
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MEDIA AND ENGLISH TEACHING IN THE SECOND CYCLE OF PRIMARY SCHOOL
Opis:In the diploma thesis different contemporary theoretical starting points, defining media as a mean and instrument for informing people have been presented. The use of media at English classes, and at the same time the advantages and disadvantages of their use at classes, especially in foreign language classes at the lower level of primary school, is included. Further on several additional activities involving media in classes that could be used by teachers in foreign language classes to extra diversify lessons and even more motivate pupils for learning English at the lower level of a primary school are introduced. In the empirical part of the thesis I presented standpoints of the pupils attending the second cycle of a primary school about the integration of media into English classes, and about the impact of media upon the knowledge of English in pupils at the lower level of primary school. The results show that the pupils’ opinions about using media are positive and they wish to include even more of them into English classes, especially the electronic ones. The research also revealed a strong impact of media upon pupils’ knowledge of a foreign language as they have been often following programmes in English. A lot of them have been browsing English Internet pages, and all in all the majority of pupils prefer listening to English music, some pupils even read English literature.
Ključne besede:Key-words: media, foreign language classes, pupils’ opinion about using media, impact of media upon the knowledge of English


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici