| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UČENJE GEOGRAFIJE NA PROSTEM
Avtorji:Hronek, Liljana (Avtor)
Kolnik, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hronek_Liljana_2010.pdf (1,14 MB)
MD5: 1417D0A7F2C0BB6A140B574AA42AE7A6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Učenje geografije na prostem zajema vse učenčeve učne aktivnosti izven šolskih prostorov in je zaradi neposrednega stika z okoljem (naravnim in družbenim), ki ga učenec doživlja z vsemi čutili, učno zelo dragoceno in nenadomestljivo. V diplomskem delu smo predstavili terminološko raznolikost poimenovanja učenja na prostem, ki deloma izhaja tudi iz same opredelitve izvedbe izkustvenega učenja ter značilnosti pomembnega učenja geografije na prostem. Z vidika vključenosti učenja geografije na prostem smo analizirali osnovnošolske učne načrte za pouk geografije v Sloveniji, na Hrvaškem in v Nemčiji ter jih med seboj primerjali. Ugotovili smo, da zaradi različnih učnih sistemov v izbranih državah prihaja do različne stopnje zastopanosti učenja geografije na prostem, da pa vse države izkustvenemu učenju namenjajo vedno večjo pozornost. Osnovnošolske učne načrte za pouk geografije v Sloveniji smo z vidika vključenosti učenja geografije na prostem analizirali za obdobje zadnjih 50-ih let. Izdelali smo tudi primer učenja geografije na prostem za 9. razred osnovne šole.
Ključne besede:geografija, učenje na prostem, neposredno opazovanje, učni načrti, osnovna šola, Slovenija, Hrvaška, Nemčija
Leto izida:2010
Založnik:[L. Hronek]
Izvor:Maribor
UDK:91(043.2):373.3.091.3
COBISS_ID:17801224 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RPDKFQDO
Število ogledov:2864
Število prenosov:318
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:OUTDOOR LEARNING IN GEOGRAPHY TEACHING
Opis:Outdoor learning in geography comprises all children's learning activities taking place outside the classroom. Children come into contact with the environment (both natural and social), and they experience it with all the senses which is, from the learning point of view, most valuable and also irreplaceable. In the diploma thesis a diversity of terminology for outdoor learning, partly resulting from the definition of the empirical knowledge implementation and the characteristics of significant outdoor learning in geography, is presented. Primary school geography curricula for Slovenia, Croatia and Germany are analyzed and compared according to the inclusion of the outdoor learning in geography. Due to different education systems of selected countries different levels of outdoor learning in geography are represented. However, in all three countries the empirical learning is gaining importance. In addition, Slovene primary school curricula for geography have been analyzed for the period of last 50 years. As well, an example of outdoor learning in geography for 9th grade of primary school is presented.
Ključne besede:geography, outdoor learning, direct observation, curricula, primary school, Slovenia, Croatia, Germany


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici