| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POZNAVANJE IN STALIŠČA DIJAKOV IN ŠTUDENTOV DO GENETSKEGA ZDRAVLJENJA
Avtorji:Hojnik, Gordana (Avtor)
Šorgo, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Ambrožič - Dolinšek, Jana (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Hojnik_Gordana_2010.pdf (1,21 MB)
MD5: EF4D52D4E5442E3E1521466594C760D6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Napredek bioloških znanosti in tehnologij obeta številne možnosti zdravljenja genetskih bolezni, ki jih bodo najverjetneje deležne prihajajoče generacije, morda tudi naši anketiranci. Genetsko zdravljenje je danes še večinoma v razvoju. Ker se oblikovanje stališč in vrednot začne že v mladosti ter nadaljuje vse življenje, bi lahko stališča o genetskem zdravljenju vsaj deloma sooblikovali učitelji in šolska praksa. S pomočjo ankete smo želeli ugotoviti, kakšno je znanje, vedenje, mišljenje, sprejemanje, zanimanje in odnos dijakov tretjih in četrtih letnikov dveh srednjih šol in študentov, ki končujejo študij biologije dveh fakultet, do genetskega zdravljenja ter kakšne so razlike med tema dvema skupinama. Vsem anketiranim se je zdela tema zanimiva. Ugotovili smo, da imajo anketirani študenti biologije več znanja o genetiki in bolj dodelano mnenje o genetskem zdravljenju kot dijaki. Odgovori študentov natančneje opisujejo njihova stališča, medtem ko dijaki še niso povsem opredeljeni glede anketnih primerov, saj si ne znajo predstavljati postopka takšnega zdravljenja.
Ključne besede:genetsko zdravljenje, genetske bolezni, dijaki, študenti, didaktika biologije.
Leto izida:2010
Založnik:[G. Hojnik]
Izvor:Maribor
UDK:57/59(043.2)_
COBISS_ID:17748744 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VGPSDBTZ
Število ogledov:1985
Število prenosov:161
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Knowledge and attitudes of students to genetic therapy
Opis:The recent progress in biological sciences and technology promises a number of possible treatment methods for genetic diseases, from which the future generations, and perhaps also our respondents, will most likely benefit. For now genetic therapy is still in the developing phase. The creation of attitudes and values begins already in childhood and continues throughout our lives. This is why student's views on genetic therapy could and should be at least partially shaped by teachers and school practice. With this survey we wanted to acknowledge behaviour, thinking, knowledge, acceptance and interests of gene therapy among students attending 3rd and 4th grade of two secondary schools and university students who are graduating in biology studies from two faculties, and also find out the differences between this two groups. All respondents seemed to be quite interested in this topic. We found that biology university students have more knowledge about genetics and more profound views on genetic therapy in comparison with students of secondary education. Biology student's responses accurately describe their views on genetic therapy treatments while students of secondary schools cannot completely define some examples in the survey, mainly because they can't imagine procedures of such treatment.
Ključne besede:genetic therapy, genetic diseases, students, students of secondary schools, didactics of biology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici