Title: | UČENKA Z DISLEKSIJO V OSNOVNI ŠOLI |
---|
Authors: | ID Butala, Andreja Jožica (Author) ID SCHMIDT, MAJDA (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | UNI_Butala_Andreja_Jozica_2010.pdf (3,97 MB) MD5: D5F7DAC0332B003381E68B7EE0DF2B8D PID: 20.500.12556/dkum/0ecd08e4-58dd-4db0-9123-c68bf1b5edef
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education
|
---|
Abstract: | V diplomski nalogi, z naslovom Učenka z disleksijo v osnovni šoli, so v teoretičnem delu predstavljeni otroci z učnimi težavami, in učne težave nasploh. Pozornost je osredotočena tudi v to, kako ugotavljamo motnje branja in pisanja ter znaki, ki kažejo na to. Ob tem je predstavljena tudi pomoč, ki jo lahko starši ali strokovni delavci nudijo otroku z tovrstnimi težavami in vaje za učence z motnjami branja in pisanja. Posebej izpostavljamo disleksijo kot motnjo. V praktičnem prikazu operativnega dela z deklico, ki ima težje izražene motnje branja in pisanja, je predstavljena dokumentacija učenke in postopek usmerjanja z izdajo odločbe. Izveden je preizkus slušne diskriminacije, slušnega zavedanja, izvedeni nareki za učenca z disleksijo, analiza razumevanja branja ter izveden test motenj branja in pisanja. |
---|
Keywords: | Ključne besede: Učne težave, disleksija, sodelovanje s strokovnjaki, individualiziran program, Test motenj branja in pisanja. |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [A.J. Butala] |
---|
Year of publishing: | 2010 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-14579  |
---|
UDC: | 159.9(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 17744392  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:THF5RUWK |
---|
Publication date in DKUM: | 07.07.2010 |
---|
Views: | 6307 |
---|
Downloads: | 1971 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | PEF
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |