Naslov: | USTVARJALNO RAZMIŠLJANJE IN ODLOČANJE O NAČINIH OGLAŠEVANJA |
---|
Avtorji: | Jurić, Ivana (Avtor) Čančer, Vesna (Mentor) Več o mentorju...  |
---|
Datoteke: | VS_Juric_Ivana_2010.pdf (658,10 KB)
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14) |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
---|
Opis: | Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na dva dela: teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem predstavila različne metode ustvarjalnega razmišljanje in odločanja, s pomočjo katerih sem reševala problem o načinu oglaševanja kino sporedov v Kinu Velenje. V nadaljevanju sem opredelila vrste in načine oglaševanja, njegove cilje in namen, opisala sem medije, ki sem jih najprej razdelila na tradicionalne in netradicionalne in nato na podskupine ter le-te bolj natančno predstavila.
Oglašujemo lahko na različne načine in v različnih medijih. Da je dobro oglaševati v več medijih, smo lahko videli v primeru kino sporedov, saj posamezniki berejo, gledajo ali poslušajo različne medije, in s tem lahko zajamemo večje število potencialnih obiskovalcev kina. Pomembno je, da posameznik oglas oziroma kino spored zazna in si ga vtisne v spomin. Če nam to uspe, smo naredili velik korak naprej. Pri izdelavi oglasov oziroma kino sporedov je dobro uporabiti domišljijo in poskusiti pridobiti čim več idej, katere bi lahko koristno uporabili in uresničili. S pomočjo oglaševanja kino sporedov poskuša Kino Velenje prepričati vse potencialne obiskovalce, da se odločijo za obisk kina in ogled filma.
V praktičnem delu sem predstavila problem, s katerim se trenutno sooča Kino Velenje. Z različnimi metodami ustvarjalnega razmišljanja sem reševala problem izbire načina oglaševanja za objavo kino sporedov. Za večkriterijsko odločanje sem uporabila računalniški program Web-HIPRE, pri katerem sem upoštevala več kriterijev, podkriterijev in alternativ.
Ugotovila sem, da je danes spletno oglaševanje zelo visoko rangirano, saj ima skoraj vsako podjetje poleg oglasa v tradicionalnih medijih tudi oglas na internetu. Večina podjetij oglašuje svoje izdelke ali storitve v več medijih. Za reševanje določenega problema je med drugimi dobro uporabiti tudi tehniko W, saj z uporabo le-te dobimo največ idej. Kino Velenje ima najvišje stroške izdelave s plakati. Kljub temu, sem s programom Web-HIPRE ugotovila, da so v njihovem primeru plakati najboljša alternativa, kar kaže na to, da stroški pri nekaterih odločitvah niso vedno najbolj pomembni. |
---|
Ključne besede: | Oglaševanje, mediji, metode ustvarjalnega razmišljanja in odločanja, ideje, Web-HIPRE |
---|
Leto izida: | 2010 |
---|
Založnik: | [I. Jurić] |
---|
Izvor: | Maribor |
---|
UDK: | 659.1 |
---|
COBISS_ID: | 10423580  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:OAEFDXMA |
---|
Število ogledov: | 1929 |
---|
Število prenosov: | 268 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
|
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |