| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:USTVARJALNO RAZMIŠLJANJE IN ODLOČANJE O NAČINIH OGLAŠEVANJA
Avtorji:Jurić, Ivana (Avtor)
Čančer, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Juric_Ivana_2010.pdf (658,10 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Delo diplomskega seminarja je razdeljeno na dva dela: teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem predstavila različne metode ustvarjalnega razmišljanje in odločanja, s pomočjo katerih sem reševala problem o načinu oglaševanja kino sporedov v Kinu Velenje. V nadaljevanju sem opredelila vrste in načine oglaševanja, njegove cilje in namen, opisala sem medije, ki sem jih najprej razdelila na tradicionalne in netradicionalne in nato na podskupine ter le-te bolj natančno predstavila. Oglašujemo lahko na različne načine in v različnih medijih. Da je dobro oglaševati v več medijih, smo lahko videli v primeru kino sporedov, saj posamezniki berejo, gledajo ali poslušajo različne medije, in s tem lahko zajamemo večje število potencialnih obiskovalcev kina. Pomembno je, da posameznik oglas oziroma kino spored zazna in si ga vtisne v spomin. Če nam to uspe, smo naredili velik korak naprej. Pri izdelavi oglasov oziroma kino sporedov je dobro uporabiti domišljijo in poskusiti pridobiti čim več idej, katere bi lahko koristno uporabili in uresničili. S pomočjo oglaševanja kino sporedov poskuša Kino Velenje prepričati vse potencialne obiskovalce, da se odločijo za obisk kina in ogled filma. V praktičnem delu sem predstavila problem, s katerim se trenutno sooča Kino Velenje. Z različnimi metodami ustvarjalnega razmišljanja sem reševala problem izbire načina oglaševanja za objavo kino sporedov. Za večkriterijsko odločanje sem uporabila računalniški program Web-HIPRE, pri katerem sem upoštevala več kriterijev, podkriterijev in alternativ. Ugotovila sem, da je danes spletno oglaševanje zelo visoko rangirano, saj ima skoraj vsako podjetje poleg oglasa v tradicionalnih medijih tudi oglas na internetu. Večina podjetij oglašuje svoje izdelke ali storitve v več medijih. Za reševanje določenega problema je med drugimi dobro uporabiti tudi tehniko W, saj z uporabo le-te dobimo največ idej. Kino Velenje ima najvišje stroške izdelave s plakati. Kljub temu, sem s programom Web-HIPRE ugotovila, da so v njihovem primeru plakati najboljša alternativa, kar kaže na to, da stroški pri nekaterih odločitvah niso vedno najbolj pomembni.
Ključne besede:Oglaševanje, mediji, metode ustvarjalnega razmišljanja in odločanja, ideje, Web-HIPRE
Leto izida:2010
Založnik:[I. Jurić]
Izvor:Maribor
UDK:659.1
COBISS_ID:10423580 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OAEFDXMA
Število ogledov:1929
Število prenosov:268
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CREATIVE THINKING AND DECIDING ABOUT THE TYPES OF ADVERTISING
Opis:The work of the thesis is divided into two parts: theoretical and practical part. In the theoretical work I have presented different methods of creative thinking and decision-making, through which I have been involved with Cinema Velenje’s advertising methods. I also identified the types and methods of advertising, its goals and purpose. I described the media, divided into the traditional and non-traditional. Sub-categories are presented in detail. We advertise in different ways and in different media. It is good to advertise in several media, because we have seen in the case of cinema programs, different media brings different people’s attention. Some people read, watch or listen to a different media, and with that they can capture a large number of potential visitors. It is important that people see the ad for a movie or movie schedule and remember it. If we succeeded that, we have made a huge step forward. It’s good to use imagination in ads and movie production schedules and try to get as many ideas that could be usefully applied and implemented. Using cinema advertising schedules, Cinema Velenje is trying to persuade all potential visitors to visit a cinema and see films. In the practical work I have presented a problem currently facing Cinema Velenje. With different methods of creative thinking I solved the problem of choice of mode of advertising for the publication of cinema schedules. I used a computer program Web-HIPRE, for multi-criteria decision making about alternatives, several criteria, sub-criteria. I've found, that internet ads are very high ranked, because every company has some internet ads as well as traditional ads. Most of the companies advertise in multiple media. For solving a certain problem it might be good to use the technique W, because it provides a lot of ideas. Expenses regarding Cinema Velenje are highest in making posters area. Despite the costs I've come to the conclusion, that in Cinema Velenje's case, using posters is the best alternative, using a Web-HIPRE. This shows that costs are not the priority in a company.
Ključne besede:Advertising, Media, Methods of creative thinking and decision making, Ideas, Web-HIPRE


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici