| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIMERJAVA POSTOPNEGA UVAJANJA OTROK V VRTCU LENDAVA IN VRTCIH POMURSKE REGIJE
Avtorji:Gal, Petra (Avtor)
Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Gal_Petra_2010.pdf (1006,54 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga opisuje uvajanje otrok v vrtec v pomurski regiji. Zaposlena sem v Vrtcu Lendava, kjer otroke uvajamo v vrtec z modelom postopnega uvajanja, kar sem v diplomski nalogi podrobneje opisala. S pomočjo anket sem ugotavljala, kako poteka uvajanje otrok v vrtcih pomurske regije in jo primerjala z modelom uvajanja v Vrtcu Lendava. Diplomska naloga opisuje pomen in vlogo staršev pri razvoju otrokove osebnosti. opisuje modele družin, različne stile vzgoje, vlogo matere in očeta v otrokovem življenju. Vrtec je predstavljen kot vzgojno izobraževalna ustanova. V nalogi opisujem, kakšne stiske doživlja otrok ob vstopu v vrtec ter različne načine. uvajanja v predšolsko ustanovo. Kako so straši zadovoljni z modelom postopnega uvajanja, ki ga zvajamo v Vrtcu Lendava, kako so vzgojiteljice naklonjene takemu modelu uvajanja ter metode uvajanja otrok v vrtec v ostalih vrtcih v Pomurju, prikazuje raziskovalni del diplomske naloge. Raziskava je okazala, da je model postopnega uvajanja otroka v vrtec pretežno ustrezen, saj ga upoštevajo vsi anketirani vrtci in so z njim v večini zadovoljni.
Ključne besede:druţina, vzgoja, navezanost, otrok, vrtec, postopno uvajanje
Leto izida:2010
Založnik:[P. Gal]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2)
COBISS_ID:17710344 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HPZTAWSZ
Število ogledov:2528
Število prenosov:322
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A COMPARATIVE STUDY OF THE PROGRESSIVE ADJUSTMENT OF CHILDREN IN THE KINDERGARTENS LENDAVA AND THE POMURJE REGION
Opis:The thesis describes the adjustment of children in a kindergarten in the Pomurje region. In kindergarten Lendava, where I work, children enter the kindergarten by means of the progressive model of adjustment, which is described in details in this thesis. Through surveys I wanted to find out how a child’s entry into a kindergarten is realized in kindergartens of the Pomurje region and then compared the outcomes with the model which was implemented in the kindergarten Lendava. The thesis describes the importance and the role of parents in the development of a child's personality. It describes family models, different upbringing styles, the role of the mother and the father in the child's life. The thesis describes in details the kindergarten as an educational institution, what kind of distress the child experiences upon entry into a kindergarten and different ways of entering this institution. The research shows the satisfaction of parents with the progressive model, which has been implemented in kindergarten Lendava, how the educators are in favor of introducing such a model and methods of entry of children into a kindergarten in other kindergartens in Pomurje. The survey showed that the progressive model for entering children into a kindergarten is mainly suitable, since it is in use in all interviewed kindergartens which are in majority satisfied with it.
Ključne besede:family, upbringing, attachment, child, kindergarten, progressive adjustment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici