SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MANAGEMENT DOGODKOV NA PRIMERU NIKE KONVENCIJE
Avtorji:Kapić, Sara (Avtor)
Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kapic_Sara_2010.pdf (2,15 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomski nalogi je predstavljen potek ustvarjanja in izvedbe dogodka, ki zajema številne aktivnosti, in sicer na primeru Nike konvencije. Namen diplomske naloge je namreč podati kritično oceno izvajanja aktivnosti, z namenom ugotoviti, katere aktivnosti bi se v okviru upravljanja z dogodkom lahko izpeljale boljše in podati predloge za uspešnejšo zasnovo in organizacijo naslednje Nike konvencije. Na podlagi posnetka je ugotovljeno, da je pri organizaciji, vodenju, izvedbi in nadzoru prihajalo do različnih manjših težav, sicer pa sta si naročnik in izvajalec postavila merljive cilje, odgovornosti pri izvedbi so bile uravnotežene, komunikacija je potekala nemoteno, kar je pomembno vplivalo na uspeh dogodka v celoti. Žal je vrednotenje dogodka potekalo le na podlagi ustnih izjav gostov in zagotovila agencije, zato naročnik ne more natančno ovrednotiti zadovoljstva nad dogodkom.
Ključne besede:– tržno komuniciranje, – dogodek, – upravljanje dogodka, – projektna skupina pri izvajanju dogodkov.
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6693395 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1827
Število prenosov:852
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EVENT MANAGEMENT CASE OF NIKE CONVENTION
Opis:The thesis covers the course of creating and organizing an event which covers many activities and is based on the Nike convention. The purpose of this thesis is to give a critical assessment of the implementation of activities in event organization. Firstly by evaluating which of these activities could have been improved in the course of managing the event and secondly by giving proposals on how to improve the design and organization of the next Nike convention. Based on recorded video material of the event the following conclusions were made. There were minor issues regarding organization, leadership, realisation and control of the event. However the client and the contractor had set measurable objectives and the responsibilities for event realisation were equally balanced. Furthermore communication between the two parties was smooth which had a significant impact on the success of the event in its entirety. Unfortunately the evaluation of the event took place only on verbal accounts of guests and claims by the organizing agency. Therefore the client can not precisely evaluate the customer satisfaction over the event.
Ključne besede:- marketing communication - event - event management - event realisation project group


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici