| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PISNO VOŠČILO V 2. TRILETJU
Avtorji:Knežević, Ivka (Avtor)
Ropič, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Knezevic_Ivka_2010.pdf (10,37 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Pisno voščilo v 2. triletju so v prvem delu predstavljena teoretična izhodišča, povezana s pisnim tvorjenjem neumetnostnega besedila — voščila. Zajema naslednja problemska področja: sporazumevanje, besedilo kot rezultat sporočanja ter opismenjevanje (branje in pisanje). V empiričnem delu ugotavljamo, kako uspešni so učenci dveh oddelkov petega razreda in enega oddelka četrtega razreda osnovne šole pri pisnem tvorjenju voščila. Pisne izdelke smo med seboj tudi primerjali in ugotovili, da so bili pri tvorjenju voščila najuspešnejši učenci skupine C, učenci skupine B pa nekoliko manj. Učenci skupine A so bili pri tvorjenju najmanj uspešni. Za diplomsko delo s tem naslovom sem se odločila predvsem zato, ker se v vsakdanjem življenju srečujemo z raznovrstnimi besedili, ki jih ne sprejemamo in ne tvorimo na enak način. Razvoj funkcionalne pismenosti je konstanten proces, ki omogoča, da pri tvorjenju besedil rabimo jezikovne oblike, ki jih zahteva delovanje v družbi, kar je pomembno za vsakega posameznika.
Ključne besede:Ključne besede: sporazumevanje, neumetnostno besedilo, opismenjevanje, branje, pisanje, voščilo
Leto izida:2010
Založnik:[I. Knežević]
Izvor:Maribor
UDK:811.163.6(043.2)
COBISS_ID:17703432 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VERASTLW
Število ogledov:1791
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A WRITTEN WISH IN THE SECOND TRIADE
Opis:The diploma thesis, titled "A written wish in the second triade" presents in its first part the theoretical basis which is connected to writing a non-fiction text – i.e. a wish. It comprises the following problem areas: communication, text as a result of communication and literacy (reading and writing). In the empirical part of the thesis, I present how successful primary school pupils from two 5th grade classes and one 4th grade class were in writing wishes. I compared their written assignments and came to the conclusion that pupils from group C were the most successful; pupils from group B were slightly less successful. Pupils from group A were the least successful. I decided to choose this topic for my diploma thesis because in everyday life we encounter so many different texts which we do not comprehend or write in the same way. Development of functional literacy is an ongoing process which enables people, when writing texts, to use those linguistic forms which are required for their functioning in the society and which are important for each individual.
Ključne besede:communication, non-fiction text, literacy, reading, writing, wish


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici