| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE PORABNIKOM V NARAVNEM PARKU - TERME 3000 MORAVSKE TOPLICE, D.O.O.
Avtorji:Drvarič Talian, Katja (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Drvaric_Talian_Katja_2010.pdf (2,63 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomsko delo je namenjeno predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega izmed temeljnih instrumentov marketinškega komuniciranja v turistični družbi Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice, d.o.o. Pospeševanje prodaje je v današnjem času stalnica tudi v družbi, ki ponuja kvalitetne turistične storitve in produkte. Podrobneje smo se posvetili metodam pospeševanja prodaje, ki so usmerjene na končne porabnike. Te metode omogočajo družbi, da s svojimi porabniki vzpostavi pristnejši komunikacijski stik in tako pridobi ali obdrži zveste porabnike svojih kakovostnih produktov oziroma storitev. Podana so spoznanja, kako omenjena družba v današnjem času, ko gospodarstvo pesti kriza in recesija, išče nove možnosti in ideje, da bi z različnimi metodami pospeševanja prodaje, usmerjenimi na svoje porabnike, zadovoljila njihove potrebe in želje in na ta način vplivala na povečanje prodaje. V vsebini je zajeta tudi analiza, s katero smo spoznali, da je uporaba določenih metod pospeševanja prodaje zelo močno orožje, ki pomaga družbi pri doseganju zadovoljivega dobička. Na osnovi ugotovitev so v perspektivnem delu zajeti tudi predlogi, ki bi lahko bili družbi v pomoč pri izboljšanju marketinškega komuniciranja s poudarkom na uporabi podanih smernic glede metod pospeševanja prodaje, usmerjenih na porabnike.
Ključne besede:instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike, Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice d.o.o., turistične storitve
Leto izida:2010
Založnik:[K. Drvarič-Talian]
Izvor:Maribor
UDK:338.48
COBISS_ID:10343452 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AMGB95Q1
Število ogledov:1829
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CONSUMER - ORIENTED METHODS OF SALES PROMOTION IN NARAVNI PARK - TERME 3000 MORAVSKE TOPLICE, D.O.O.
Opis:The thesis is intended to present sales promotion, which is one of the fundamental instruments of marketing communications in the tourist company Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice, d.o.o. Sales promotion is nowadays very important in a company, which offers high-quality tourist services and products. We focused specifically on consumer-oriented methods of sales promotion. These methods allow the company to establish genuine communication contact with their consumers and by doing so, obtaining or retaining loyal consumers of their quality products and services. We present conclusions how the company nowadays, when the economy suffers from crisis and recession, is searching for new opportunities and ideas with various consumer-oriented methods of sales promotion, to satisfy their needs and desires, and by doing so increase sales. The thesis also gives the analysis, which proves, that the use of certain methods of sales promotion is a powerful weapon, which helps companies to achieve satisfactory rates of profit. Based on the findings the prospective part also included suggestions that could help the company improve its marketing communications with focus on given guidelines about consumer-oriented methods of sales promotion.
Ključne besede:instruments of marketing communications, sales promotion, objectives of sales promotion, methods of sales promotion, consumer-oriented methods of sales promotion, Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice d.o.o., tourist services


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici