| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:SPLETNO TRŽENJE V MALEM PODJETJU
Avtorji:Maček, Marino (Avtor)
Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Macek_Marino_2010.pdf (820,17 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Spletno trženje predstavlja neomejen distribucijski kanal ne glede na panogo oziroma velikost podjetja. Uspešnost interneta pogojujejo različni dejavniki. Prav možnost komunikacije in dostopnost do informacij narekujeta spremembo oziroma prilagoditev načina strategije trženja v podjetju. Internetna tehnologija omogoča različne vrste komunikacij med kupci in podjetjem, prav podjetju taka vrsta tehnologije lahko pomeni ključen preboj na trgu. V diplomski nalogi želimo predstaviti nov način spletnega trženja v malem podjetju in na podlagi raziskave postaviti izhodišča, ki so potrebna za uspeh na trgu. Postavlja se vprašanje ali podjetje z relativno majhnim vložkom v strategijo trženja opraviči stroške in doseže višje ekonomske rezultate na domačem in tujem trgu.
Ključne besede:Spletno trženje, malo podjetje, razvoj, optimizacija, spletna stran
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6691091 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DLLKWZ3I
Število ogledov:1760
Število prenosov:471
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INTERNET MARKETING IN SMALL COMPANY
Opis:Web marketing is presenting unlimited channel of distribution regardless of branch and dimension of a company. Success of internet is required by different factors. Possibility of communication and accessibility to information dictate change and adjustment of marketing strategy in a firm. Internet technology is allowing different kinds of communications between costumers and company. For the company, internet technology can help and could mean a major breakthrough on market. In our dissertation, we want to present a new way of web marketing in small company and research the way that give a success on market. The question that is being asked is whether the firm with relatively little investment in strategy of marketing, could justify the costs and it obtains more highly economic outcomes on domestic and foreign market.
Ključne besede:Internet marketing, small company, development, optimization, web page


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici