| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZUMEVANJE KRITERIJEV ZA IDENTIFIKACIJO IN OCENJEVANJE ZNAČILNOSTI GLASBENO TALENTIRANIH UČENCEV
Avtorji:Sirk, Simona (Avtor)
Črčinovič Rozman, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kovačič, Bojan (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Sirk_Simona_2010.pdf (3,03 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Učitelju je glasbeno talentiranega učenca omogočeno prepoznati, kadar so kriteriji iz ocenjevalnih lestvic dovolj zanesljivi in natančno opredeljeni. Naš namen je bil predstaviti kriterije za identifikacijo in ocenjevanje značilnosti glasbeno talentiranih učencev, ki sta jih oblikovala avtorja Črčinovič Rozman in Kovačič (2010, v tisku), ter ugotoviti stopnjo razumljivosti učiteljev razrednega pouka. Želeli smo izvedeti tudi, ali se razumevanje teh kriterijev razlikuje med učitelji glede na vzgojno-izobraževalno obdobje in dobo poučevanja. V teoretičnem delu je osvetljen postopek odkrivanja nadarjenih učencev v slovenskih osnovnih šolah, katere so značilnosti glasbeno talentiranih učencev, obravnavani pa so tudi kriteriji iz ocenjevalnih lestvic nekaterih avtorjev za glasbeno področje. V empiričnem delu smo uporabili deskriptivno neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. V vzorec smo zajeli 338 učiteljev razrednega pouka. Uporabljen Mann-Whitneyjev preizkus je pokazal, da ne obstajajo statistično značilne razlike v razumevanju kriterijev za identifikacijo in ocenjevanje značilnosti glasbeno talentiranih učencev glede na učitelje, ki poučujejo v 1. in 2. triletju, ter dobo poučevanja (manj kot 10 let in 10 let ali več). Ugotovili smo tudi, da je učiteljeva stopnja razumljivosti zgoraj omenjenih kriterijev zelo dobra.
Ključne besede:glasbena talentiranost, glasbene sposobnosti, glasbena ustvarjalnost, glasbeno znanje, glasbena izvedba, glasbene aktivnosti, ocenjevalne lestvice
Leto izida:2010
Založnik:[S. Sirk]
Izvor:Maribor
UDK:78(043.2)
COBISS_ID:17634824 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QKZTVXGN
Število ogledov:2343
Število prenosov:243
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:UNDERSTANDING THE CRITERIA FOR IDENTIFYING AND ASSESSING CHARACTERISTICS OF MUSICALLY TALENTED PUPILS
Opis:Dependable and precise rating scales criteria facilitate teachers’ recognition of musically talented students. The aim of the paper is to present the criteria for identifying and assessing the characteristics of musically talented students as defined by Črčinovič Rozman and Kovačič (2010, at the printer’s), and to reveal class teachers’ comprehension of these criteria. Furthermore, the question was whether there was any discrepancy in understanding the criteria due to the educational period and length of teaching (ie work experience). The theoretical part sheds light on the process of identifying gifted students in Slovenian primary schools, characteristics of musically talented students, and rating scales criteria by certain authors in the field of music. The empirical part is based on a descriptive non-experimental method of empirical pedagogical research. A group of 338 class teachers teaching in the first and second triennia (with under and over ten years’ teaching experience) have been surveyed. The Mann-Whitney test applied has shown no statistically significant difference in understanding the criteria for identifying and assessing characteristics of musically talented pupils. Moreover, the findings indicate a very good comprehension of the above-mentioned criteria.
Ključne besede:musical talent, musical abilities, musical creativity, musical knowledge, musical performance, musical activities, rating scales


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici