| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:SPODBUJANJE USTVARJALNEGA UČENJA IN POUČEVANJA
Avtorji:Trop, Janja (Avtor)
Cugmas, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Musil, Bojan (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Trop_Janja_2010.pdf (518,64 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi sem preučila odnos do ustvarjalnosti, razvijanja idej, ustvarjalnega razmišljanja, vzpostavljanja ustvarjalnega okolja in podpore ustvarjalnih posameznikov. Posvetila sem se odnosu med ustvarjalnostjo, inteligentnostjo, izobraževanjem ter učitelji. V naših šolah se vedno bolj uveljavljajo razne metode, oblike, sistemi, ki težijo k temu, da bi bil pouk bolj zanimiv, drugačen, ustvarjalen in odprt za spremembe ter prilagodljiv na današnji čas. Naloga današnjega učitelja je, da poleg izobraževanja spodbuja tudi ustvarjalnost otrok in jim omogoči stik z lastnimi potenciali. Jim pomaga, da izražajo svojo domišljijo in ideje, da kritično razmišljajo, in jim pomaga, da si sami pomagajo s svojo ustvarjalnostjo v nepredvidljivih situacijah v življenju. Kadar otrok izgubi stik z lastno ustvarjalnostjo, se ne more več soočiti z vsakdanjimi težavami, pritiski, izzivi itd. Empirični del temelji na anketiranju učiteljev razrednega pouka. Opredeljuje raziskovalna vprašanja, vezana na ustvarjalnost; na učiteljevo delo, in raziskovalna vprašanja, vezana na ustvarjalnost v izobraževanju.
Ključne besede:ustvarjalnost, ustvarjalno učenje, ustvarjalno mišljenje, ideje, domišljija, inteligenca, učitelj, raziskovanje, aktivnost, igra, izobraževalni proces, znanje
Leto izida:2010
Založnik:[J. Trop]
Izvor:Ptuj
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17643784 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:D6LGYWV4
Število ogledov:3404
Število prenosov:767
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ENCOURAGING CREATIVE LEARNING AND TEACHING
Opis:In this thesis I have studied the attitude to creativity, developing ideas, creative thinking and supporting creative individuals. I have also studied the relationship among creativity, intelligence, education and teachers. Nowadays schools are introducing different methods, ways and systems in order to make lessons more interesting, different, creative and open to variations as well as adaptable to modern times. The role of a modern teacher is not only to educate but also to encourage the creativity of children and also to enable them to discover their potentials. In addition, he helps them to express their imagination, and function normally even in unpredictable situations. When a child looses the contact with his own creativity, he is unable to face his daily problems, pressures, challenges, etc. The empirical part of this thesis is based on the results of the questionnaire for teachers teaching pupils in the first four classes in primary school. The questions define creativity and teachers work connected with creativity in education.
Ključne besede:creativity, creative learning, creative thinking, ideas, imagination, intelligence, teacher, research, activitiy, play, education process, knowledge


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici