Title: | VLOGA MARKETINŠKE AGENCIJE V SLOVENSKEM PROSTORU IN POMEN RAZLIČNIH VRST OGLAŠEVANJA |
---|
Authors: | ID Pogorevčnik, Vesna (Author) ID Završnik, Bruno (Mentor) More about this mentor... |
Files: | MAG_Pogorevcnik_Vesna_2010.pdf (2,90 MB) MD5: E0F2A792ABAF2BE71CABA4D422005E72 PID: 20.500.12556/dkum/6a80e965-0afa-429e-86a3-6176db3ea522
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | Marketing je akcija. Akcija za pridobitev kupcev, za povečanje prodaje, prepoznavnosti podjetja, njegovih izdelkov ter storitev in podobno. V tej akciji zmagujejo prodornejši, učinkovitejši, drznejši, bolj inovativni, bolj usposobljeni.
Podjetja se žal premalo zavedajo, da je njihova marketinška prepoznavnost vse, kar počnejo na trgu. Kar pomeni, da gre za splet aktivnosti, ki jih izvajajo podjetje ter njegovi zaposleni v posrednih in neposrednih stikih s kupci, poslovnimi partnerji, konkurenco ter tudi širšim okoljem. Namen marketinške prepoznavnosti podjetja je pritegniti pozornost ožjega in širšega okolja na izdelke ali storitve, na ugled ter prepoznavnost podjetja, na celotno ponudbo podjetja, in s tem povezano povečano prodajo.
Zato je za podjetje ključnega pomena pravilna izbira marketinške agencije, saj s pomočjo marketinške agencije, ki se poslužuje strokovnega, profesionalnega in odgovornega dela, podjetje dosega večjo prepoznavnost, dolgoročno navezanost in pripadnost pri potrošnikih, poslovnih partnerjih ter konkurentih. Marketinška agencija lahko posameznemu podjetju pomaga ter svetuje na podlagi izkušenj in specializiranih znanj, hkrati pa z učinkovitim delom prispeva k rasti ter razvoju podjetja.
Večina podjetij veliko finančnih sredstev namenjajo za komunikacijsko orodje, oglaševanje, vendar pa se jih velika večina ne zaveda pomembnosti komuniciranja. Zato je,
poleg pravilne izbire marketinške agencije, za podjetje zelo pomembno zavedanje pomena različnih vrst oglaševanja. Kajti vsak medij ima določene prednosti in slabosti, pri čemer mora marketinška agencija predpostaviti, kateri mediji bo v določeni oglaševalski akciji dosegel čim večjo pozornost ciljne skupine. |
---|
Keywords: | Podjetje, potrošniki, marketinška agencija, oglaševanje, mediji, komuniciranje |
---|
Place of publishing: | Ljubljana |
---|
Publisher: | [V. Pogorevčnik] |
---|
Year of publishing: | 2010 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-13868 |
---|
UDC: | 339.138 |
---|
COBISS.SI-ID: | 10274332 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:GY8IG8GZ |
---|
Publication date in DKUM: | 02.07.2010 |
---|
Views: | 3347 |
---|
Downloads: | 468 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |