| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izražanje emocij pri pouku nemščine
Avtorji:Habith, Tina (Avtor)
Jazbec, Saša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Habith_Tina_2010.pdf (514,57 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomsko delo obravnava kompleksni fenomen pri pouku tujega jezika, to so emocije. Osrednji cilj je posvečen izražanju emocij pri pouku nemščine. S pomočjo analize učbenika bom poskušala ugotoviti, kakšen prostor je namenjen emocijam pri pouku, pri katerih oblikah vaj se emocije pojavijo in ali je izražanje emocij kulturno pogojeno. Predvidevam, da se bo izkazalo, da k izražanju emocij pri pouku veliko pripomore tudi učitelj. Učiteljeva priprava na pouk s pomočjo učnega gradiva, učiteljevo zanimanje za kulturo učencev, njegov angažma pri upoštevanju učencev kot celovite osebnosti še dodatno vzpodbudijo senzibilnost za učenje in tuji jezik. Zaradi pozitivne samozavesti pri učenju tujega jezika se učenje jezika in kasnejša ustrezna uporaba tujega jezika ne zdita tako zahtevni.
Ključne besede:pouk tujega jezika, emocije pri pouku, analiza učbenika em Brückenkurs, emocije pri učenju, identiteta in jezik
Leto izida:2010
Založnik:[T. Habith]
Izvor:Maribor
UDK:811.112.2(043.2)
COBISS_ID:17773064 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4ZQ0GAYN
Število ogledov:1719
Število prenosov:134
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sprechen über und Aussprechen von Emotionen im deutschsprachigen Unterricht
Opis:Diese Diplomarbeit widmet sich einem Gegenstand – dem komplexen Phänomen der Emotionen im Fremdsprachenunterricht. Das zentrale Erkenntnissinteresse liegt dabei auf dem Sprechen über und Aussprechen von Emotionen im DaF-Unterricht. Anhand der Lehrwerkanalyse wird untersucht, welchen Raum den Emotionen im Unterricht gegeben wird, in welchen Übungsformen die Emotionen vorkommen, ob das Aussprechen von und Sprechen über Emotionen auch kulturell bedingt ist. Es stellt sich heraus, dass der Lehrer bei einem emotionsbezogenen Unterricht große Rolle spielt. Seine Vorbereitungen auf den Unterricht anhand des Übungsmaterials, sein Interesse an die Kultur der Lernenden, sein Engagement den Lernenden als eine Persönlichkeit zu betrachten, wecken noch zusätzlich Sensibilität fürs Lernen und für die Sprache. Durch ein positives Selbstwertgefühl beim Fremdsprachenlernen fällt das Erlernen der Sprache und späterer richtiger Gebrauch der Fremdsprache nicht so schwer.
Ključne besede:Fremdsprachenunterricht, Emotionen im Unterricht, Lehrwerkanalyse, Lernemotionen, Identität und Sprache


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici